• triump

*Välkommen hit! :-D

japp vingar på

• triump

Jihooo grattis lilaki till killen.-). ännu en majbebis.

• triump

funderar just är det mest killar födda nu i vår tråd. eller t o m bara.? och hur många är det som fött... åååh vad mysigt...???????????

• triump

halloj. tillbax från en tur i shoppingcentrum ..och Bm besök, hadde gärna rapporterat lite. Men det gick super snabbt (på 15 minuter..) -följer sf kurvan, - normalt blodtryck, - och viktigast av allt pluttis tycks må bra....

Till nästa bm träff skall vi ha funderat lite om hur förlossningen skall vara. antar att vi skall anteckna lite till journalen.

Har inhandlat tofflor och morgonrock- modell tunn, till BB väskan. så nu börjas förberedelserna för den,.. trots att det är trettiodagar kvar.

• triump

Flizan det är bara att klaga på, dagarna går ju upp och ner. och händer de grejjer i kroppen, som det tycks göra hos dig, så påverkar det lätt humöret me.
    kan det vara sammandragningar du känner, kan ju kännas i rygg me??

menförhelvete hiihi känner igen mig i hur man laddar för ett en dags projekt. fast egentligen laddar vi för ett projekt som skall fortlöpa hela livet

• triump

menförhelvete. (fortfarnade fniss när jag skriver nicket) jag har inte kännt att magen dragit ihop sig så som många beskriver sammandragningar, men ibland känner jag molnande verk i magen eller en stickig kännsla över ryggslutet ungefär som en ilning eller darrning.

en kännsla som varit dominant sista tiden är ett tryck nedåt, bm sa att de kan ha att göra med att pluttisen borrar sig ner i beckenet.. iövrigt känner jag av foglossningar och ännu mer fogglossningar....

• triump

låt oss hoppas... annars finns risk för mycket gnäll.....

• triump

* vill me få hem en nacke att pussa på , gärna bärandes på matkassar och massor av fradags gott och en film- önsketänkande....

• triump

A lie bra att du sa det. tråden stängs när somhelst. och vi måste väl hänga ihop ett tag till.. jag har ju bf till midsommar ..

en underbar solig dag idag.

• triump

mmm Missisola ang faderskapsbekräftelsen, det såg riktigt dystert ut först. svårt att ens få tag i tanterna. men efter envist ringande så gick det till sist. och att jag inte tänkte på det. har ju me en morgonrock från Hasseludden. nåja har köpt in en mysig rosa morgonrock redan.. och om sanningen skall fram brukar nog sambon använda hasseluddens när han leker samuraj..

Prillan ett jätte stort grattis till tjejjen.

• triump

jaa ElinN det låter toppen, tror att det är bäst att starta en idag och länka till den nya från denna.. för idag är nog sista dagen för denna tråd....

• triump

jag vill me säga hejdå till tråden.. men vad oväntat att det gick att lämna meddelande ännu.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D