• triump

*Välkommen hit! :-D

Missisola jamen aprill lönen kommer ju och snyft pengar är inte allt*'
    var inne på fks hemsida men där finns inget om sjukskrivningar bara fp planering etc.

meh mitt lunchtips från latmannadagen är närmsta grill

• triump

dvs inga kalkyler på hur mycket kosing man får ..

• triump

god morgon. ser att det även i natt varit full aktivitet här. anar att det blir en solig dag idag

Nova så nu börjar förverkarna hos dig, spännande

hos bm så har vi ännu inte diskuterat förlossningsbrev, men jag och sambon har pratats vid ang hur vi vill ha det.

meh du har nog rätt till den 28:e måste tråden uppdateras.

• triump

jihoo idag skall jag baka morotskaka. men först skall jag läsa ikapp mig på favvo sidan, och sen blir det till att inhandla samtliga ingredienser

var på föräldragrupp. och fick info om ammning. mys tänk att ha en egen pluttis i fammnen. har sovit som en stock inatt och bara drömt om myspys saker. kanske därför jag haft mer energi denna morgon än de två senaste dagarna ihop.

• triump

Missisola visst synns det att magen har sjunkit.

Limpis jag begriper mig inte alls på uvi under graviditeten, verkar helmysko,, men bra att de kollat upp iallafall

_Flizan jag gillar statistik, men har inga barn sen tidigare utan är nybörjare på hela grejjen . skall till bm i veckan och hon kommer väl att kika om pluttisen då är fixerad etc.

Micaelas även jag vaknade med liknande kännsla, men vist har det onda kommit tillbax nu under dagen. men det kan ha med sovställningen att göra.. kudde mellan bena och högt huvudläge.

• triump

pthegirl vist söker man ledtrådar för fullt, men det är väl så att man inte upptäcker dom förrns i efterhand när man gör en kort resume om tiden innan förlossningen,. längtar massor.

Inte många dagar kvat nu innan vi går in i Juni månad

saharsa kul med 3: D men framförallt mys och se bebis igen. vi har bara ett ul i v 18. inga tillväxt ul alls, här inte..

Nova mys med shopping tur och underbart att förbereda sig för baby.

• triump

pthegirl. inget hört ännu, men hoppas på att höra något som skulle kunna stämma in på mig, för det vore inte helt fel att få träffa pluttis om några veckor eller så...

• triump

nu har jag kikat på magbilder super nice både hos meh och Nova 76.

• triump

wow wow vilka fina mag bilder alla har

Bonanza vad kul att se din magge!, har magen sjunkit så pass?. coolt.

Är beredd att skriva under att nu är man super ego och kartlägger varje litet skede, förändring i kroppen. är det inte halsbränna, "mensverk" i kroppen så lider jag av yrsel.. alltid något. Dessutom kan man få en släng av tycka synd om sig själv viruset från och till.

• triump

A lie aaha, det tog nån minut, men nu fattade jag. troligen cykel tröjja* var inne och kika ucka. det är en bra replik till alla som frågar nyfiket om det är en pojk eller en tös

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D