• triump

*Välkommen hit! :-D

Missisola jag fick full lön förra månaden och denna månad kommer jag att få med sjukersättning 14 dar från arbetsgivaren, och den 20 nästa månad börjar fk pengarna att rulla in.

nessie72skönt att du är tillbax och som tvåbarnsmor numera

Limpis kanske skulle en TENS apparat vara något för dig. den ger bra smärtlindring, för nu gäller det att vila och samla krafter.

• triump

Missisola: jag kommer att bryta sjukskrivning , för vill ta ut lite semester, tänkte ta from avslutning till juni ut det blir ca 14 semester dagar.,. och därmed skriva ledighet from 1:a juli2005 till 1juli 2006 ( till att börja med). och börja med fp då. vill spara på fp, och ta ut så lite som möjligt för ev framtida deltidsarbete när pluttis skall börja på dagis etc.Ja vi får se helt enkelt.

• triump

nämen solen tittar fram. jag som hadde planer på att slappa i soffan hela dan..

Missisola det är ett himmla pusslande detta med fk. jag vill ha bebis nuuu.

• triump

mmm bäst att dra ner persiennerna och låtsas som om der regnar .

• triump

meh ok. perfekt jag har alltid trott att fk kommer mitt i månaden, men det är väl barnbidraget som kommer då.

• triump

vi har vagnen här hemma . Nova76 bäst att ringa och kolla upp.

Liten*tröst kramar* till dig och alla förverkar. även jag väntar på bilder på gulliga små pluttisar, så väntan för oss andra lättas upp lite.

ursul uchan magsjuka är inget kul. skönt att du, ni tillfrisknat.

• triump

meh även jag diggade gungget i Danmarks bidrag...

har varit och är jätte seg i kroppen idag.har typ vilat mellan att vara inloggad på fl, så det har varken blivit av att diska eller på något sätt göra sig till nytta funderar nu om jag skall ta tag i det hela eller bara fatta att kroppen tycks vara trötter idag. får lite dåligt samvete bara... fler som trappat ner på takten,. då och då?

hur är det föresten, är det några blivande Juni mammor som ännu jobbar?

• triump

tusentals kramar till lill linda.

• triump

Missisola halvlåg och trött- samma här, nåt som går Söder om söder. puuuhh får väl ta tag i Disken då kan ju inte vara sämre.

• triump

ucka oj flitigt att du jobbar med tre veckor till bf** och värd en tårta**

MossaQ kul storry, vist börjar man bli snurrig nu, men jag har gett lite mer tanke ansvar till sambon. brukar vara tvärt om, dvs att jag kommer ihåg tider och sånt men nu säger jag att han får stå för planerandet.

Missisola man får hoppas att halvlåg och trött syndromet försvinner under veckan.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D