• triump

*Välkommen hit! :-D

vet inte alls hur det gått för lillaki, men sänder massor av lyckönskningar. det var ett tag sedan hon kikade in här.

skickar även massor med lyckönskningar till lill linda.

• triump

godmorgon... ja VAR ÄR SOLEN??? ilsken på morgon kvisten, vaknar med huvudverk och tråk väder.. sorrry att jag kommer med så tråkiga vibbrationer till mys tråden...

• triump

agghhh tror ni inte datorn kronglar me, la av bara sådär. aahh

Tack tjejjer,.

Missisola lycka till med operation patientbricka!

Jag hoppas me på lite bättre väder, mina balkong odlingar ser lite vissna ut.

• triump

jag tror att för min del kommer huvudverken av att jag under natten grubblat kring allt. har gått och går och längtar efter bf datumet och plötsligt så fick jag kännslan av att , men tänk om jag inte är förberedd. Är lite nervös.

börjar även känna av stress, ja stress blandat med helspända nerver vilket leder till irritation. så de minsta motgångarna man stöter på känns såå enorma. bara att tappa gaffeln på golvet får mig att ifrågasätta något??

måste nog kika lite på baby kläder idag, så jag hammnar inne i rosa bubblan igen

och visst känns det både *gulp* och *wow* samtidigt.

• triump

tur att jag har vana av att torka upp katt spy hårbollar och hanskas med de fyrbenta hårbollarnas ompyssling, gödning, och sanitetsbestyr-..så lite ansvars kännedom har man. dessutom är jag van med hårt slitage av soffor- eller vad som ur kattsynvinkel är klösbrädor som de tvåbenta sitter i när de glor på tv.... vanan av att bli väckt av ett helsi'es jamande när man planerat att sova ut.......MEN.. det e ju inte riktigt samma sak ändå...

meh det vore verkligen uppskattat om sände över lite solsken till medsystrana.

• triump

tummen upp för fk, har fått pengar. alltid något kanske skall man köpa sig ett bättre humör idag. *innan man upptäcker att det nog inte var så värst mycket pengar, med tanke på alla räkningar som skall pröjsas.

Limpis jag funderar starkt på att ge upp CSN uträknandet..

• triump

Nova har inget hört från Liten eller lill linda, saknar även lillaki och undrar givetvis hur de går för dem.

hoppas att vi snart får höra från dem

• triump

mummms, precis vad man behöver en liten fika paus

• triump

Bonanza håller tummarna för fullt, hmm nästa vecka då är det 50/50 om det blir en maj bebi eller en juni bebi. Lyckatill.

Mowglie Tror inte man behöver packa ner blöjjor till bebib i BB väskan- däremot bra att ha några hemma.

• triump

jag köpte libresse natt bindor med massor av droppar på tyckte med att jätte bindorna på apoteket var lik de första man använde när det begav sig.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D