Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Björnen: Då tycker jag verkligen att du ska börja ta det lugnt nu. Håller med de andra tjejjerna.

• lill linda 82

Kom hem från mvc nyss. Allt såg jättebra ut, men jag måste börja äta järntabletter. Såhär ser mina nuffror ut nu
    SF-mått: 28cm, Hjärtljud: 145, Blodtryck: 130/75. Ligger 11kg plus nu.

• lill linda 82

lilaki: Ja hurru du, ingenaning. Personen jag har i magen känns mer som ett "det" tycker jag.. Ska man kolla på skrock så är det 50/50. Har absolut ingen sexlust alls, ingen hormonrand, o känner mig inte lika fin alls som innan. Magen tyder på pojke, medans allt det andra tyder på flicka.

• lill linda 82

Liten: Uffa, vet hur du har det. Sådär kan jag bli bara min sambo ska på jobbet vissa dagar. Det går nog bra ska du se, passa på att rå om dig själv o lill*n.

Passar på att fråga er tjejjer....
    Ni som äter järntabletter, vad äter ni för sort?? Bm sa att jag måste börja äta sånna nu, hon rekomenderade niferex. Nån här som äter sånna, är dom bra?

• lill linda 82

meh: oki, jag va dit igår. Förresten, när var det ni skulle börja föräldragruppen??

• lill linda 82

Måste oxå fråga, hur ser era navlar ut?? Mini har börjat böka så hårt i navelområdet så jag är alldeless blå/lila runt den...hehe
    Huden är så tunn så att det går nästan att se in..

• lill linda 82

Hade jättedjup navel innan jag blev gravid, typ 1,5 cm djup. O nu är den helt utplånad...kan till o med låta i den (eller jaa, mer invändigt knak)då mini tar i o bökar hårt på den. Så nåndag säger det nog plopp o den är utåt föralltid..

Bonanza: Å fysjutton vad arg jag skulle blitt! Men nu får du ut o shoppa gärnet, så lite roligt i det blev det juh..

meh: njaa... tryckt stämning, ingen vågade säga nåt, alla satt som tryckande harar under jaktsäsong. O jag höll på att svimma för att det var så varm därinne, fick springa ut ur rummet o skölja handlederna o dricka vatten. Kände mig helt groggy...så jag missade lite av förlossningsfilmen. Nu imorron ska vi bli uppdelad i 2 grupper, en mammagrupp o en pappagrupp, tror att det är lättare då att alla kan slappna av o prata. Eller jag får hoppas det ialf..

• lill linda 82

WIIIEEEEEE!!! Nu kom barnvagnen....!
    Springer o öppnar paketet!!

• lill linda 82

Bonanza: Oj vad din mage har växt..

Oj vad mysigt det är med vagn hemma.. Min sambo kom som en oljadblixt från jobbet då jag skrev på msn o berättade att vagnen kommit, han som hade tänkt jobba över o allt. Men tog saxen i högsta hugg o började montera vagn istället.. Det är mer han än jag som gått o kört vagn här i radhuset nu sedan igår... hehe.
    Den va ialf superfin, ångrar inte en sekund att vi köpte en Knorr.

• lill linda 82

Visst räknas tredje trimestern som höggravid?? Eller när är man det igenligen?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D