Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

molle76: åh vad mysigt att grilla...kanske ska föreslå det för sambon idag..! Fast här är det dock inget fint väder, molnigt.
    Skulle tro att det var sammandragningar du hade...låter som det. Känns som att magen låser sig, blir jättehård.

• lill linda 82

Har inte sett mina fötter på länge...

Nån fler än jag som samlar på sig vatten då man ligger ner, efter en natts sömn?? Ser ut som att jag har silikonläppar vissa mornar och är blank om näsan....

• lill linda 82

A lie: tycker att ni ska behålla färgen som är på den, tycker det är snyggt när det syns att saker används.

Liten: Njaa.. innan var det så att den växte rakt ut, tycker min mage har börjat bredda ut sig nu...Börjar kännas som en riktig kalaskula..

Idag är jag öm i hela magen, känns som att jag har blåmärken överallt...har nog skuttat in i en växtperiod.

• lill linda 82

Meh: Jag håller med, jag har sprungit o kikat flera gånger i timman om FL funkat sedan igår kväll...
    Såg att du letade namn...Under familj och barn, längst ner på höger sida finns det massor med namnlänkar.

www.catweb.nu/

• lill linda 82

meh: jag skrev i din gb ang boendet...

• lill linda 82

Jag kan vräka i mig massor fortfarande...!
    Åt en stor portion med potatis o fiskbullar till middag o 20 min efter stod jag o nallade morotskakor ur frysen o drack en stor kopp kaffe till..
    Till lunch åt jag en stoor burrito med ris o grönsaker o var lika hungrig efter en timma igen...
    Är från dag till dag det där hur mkt jag vill äta, igår tex ville jag knappt se mat, ville bara dricka massor med vatten, äta digestivekex o frukt.
    Är nog en periodare när det gäller mat nu för tiden..

• lill linda 82

Vad jag har sovit dåligt inatt...Såfort jag vänt på mig har det som krampat i magen, längst uppe vid revbenen, precis som att barnet legat där o tryckt jättehårt uppåt lungorna. O inte nog med det så har jag haft ont i högerhöft, har lixom strålat ända ner till foten, pulserat och ilat. Antar att det är ischias, har haft så i typ en 5-7 dagar nu...kommer bara på nätterna osso får jag träningsvärk i skinkan efteråt på dagen. Fick kliva upp kl 2 och kl 4 o gå lite för att det gjorde så ont..
    Attans vad krämpor man får stå ut med som gravid...

• lill linda 82

meh: hehe skrv jag att det va igår jag skulle dit?? måste varit trött isåfall *sorry*, på torsdag e det juh vi ska dit med föräldragruppen..

Mini har levt om som tusan i helgen, och har börjat hicka flera gånger/dag...nånting jag bara känt 2 ggr innan. O nu blir det jätteofta... Känns som att jag har en galloperande häst i magen, åker hit o dit..

• lill linda 82

Lagt in nya bilder på magen nu...vad tycker ni, är det nån skillnad??

• lill linda 82

meh: nope, har inte tagit reda på det... alla säger att jag väntar en pojke, det var jag oxå i början, men nu har jag ändrat mig, vet inte varför.. känns som att det är en liiiten tös mer..

Eller vad gissar ni på, har jag pojkmage??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D