Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Min sambo gillar faktist att gå på IKEA, brukar ta flera timmar att gå igenom affären med han.. Men det kan ju ha med att göra att vi i östersund har så långt till en sån affär, ca 20 mil är det..såå drygt att åka dit dessutom för det är hastighetskameror efter nästan hela vägen så man kan ju inte trycka på gaspedalen direkt. Tar en hel dag att åka iväg... Brukar ta en sväng dit 1-2 gånger i halvåret så då shoppas det rejält kan jag lova...

• lill linda 82

nessie72: hehe ja du, kan ju ha med att göra att vi bara har dyra möbelaffärer här i stan sedan jysk brann ner...så det är ju rena himmelriket att åka till ikea då man vill förnya hemma.. Har haft ren tur helt enkelt... hehe jaa det är bara säga till så får du låna honom..

• lill linda 82

Satt nyss o drack coca cola till lunchen, oj vilken hicka bäbis fick..över 5 min höll mini på.. stackarn!

• lill linda 82

Skäms ju nästan när ni andra gått upp så lite.. *s* Tungviktare här då, v28 hade jag gått upp 11,5kg. O jag kan säga att sedan dess har jag ökat ca 0,8-1 kg i veckan. Vet inte riktigt vart det sätter sig heller, låren o magen verkar det som. Celluliter fulla låren har jag ialf, ser ju nästan äckligt ut. Har oxå fått dubbelhaka o pluffsiga kinder..

Mina stackars visdomständer har börjat växa igen, är helt pajj på höger sida nere. Varit irriterad nu i 2 dagar...snäser av min sambo hela tiden fastän jag inte vill det... Tycker att dom ska komma ut ordentligt nu så jag slipper det onda!!

• lill linda 82

Åh, vilka 2 dagar jag haft!
    Började med att vi skulle göra om i datarummet, åkte iväg o köpte skrivbordsskiva o så, men datastolen fanns inte inne så den kommer nästa vecka, hittade en snygg tavla på rea på samma ställe.. Den köpte vi självklart, o snacka om att vi fick tankar om att göra om i vardagsrummet. Så idag har vi målat för fulla muggar, bara för tavlans skull..
    Det kommer bli såå fint!
    Svärmor kom hit o tvättade fönsterna åt mig, så nu e det gjort oxå. Skönt!

Hoppas ALLA och magarna mår fint!

• lill linda 82

Jajjemen, både fönstertvätt o inredning får man vårkänslor av..
    Meh: Jo dom dammade av innergården i fredagsmorse, har ju inga vägar som går förbi här precis där vi bor så det funkar fint att tvätta fönsterna nu..

Appropå bristningar har jag bara fått 2 hittills, en hade jag sedan innan, men den har blivit längre, men syns knappt, silverfärgad. O en har jag fått mitt på höger skinka. Inte så fint men sitter ändå så den inte syns med bikini eller så..

• lill linda 82

Björnen: jag känner oxå av det där några ggr om dagen, frågade bm o hon sa att det troligen är bäbisen som lägger sig neråt o provar bäckenet, men min mini ligger inte kvar så utan snurrar upp igen.. Den vill inte ligga så än.

• lill linda 82

Fast förvärkar kan ju oxå börja underifrån o vandra uppåt livmodern...? Så det är antingen eller tror jag.

• lill linda 82

Anfallen skulle lika gärna kunna vara blodtrycksfall, sånt som jag har typ varje dag. Inte skoj alls...Räcker med att rummet jag befinner mig i är minsta lilla för varmt då åker jag nästan i golvet. Börjar med blixtar sen svartnar det. Beskriv det du känner för bm så har hon säkert nån aning om vad det kan vara.

Städningen- Min sambo gör det mesta här hemma nu för tiden. Jag gör det jag orkar o känner för o han tar resten. Svärmor har jag fått order av att inte göra saker som känns jobbiga för kroppen eftersom att det kan sätta igång allt. Så min sambo har det i bakhuvudet hela tiden, han bäddar hellre ner mig i soffan med filten, eller fixar ett varmt bad åt mig ist.

• lill linda 82

Gomorron!
    Ojoj, inatt har jag fött tvillingar, först en pojke sedan en flicka, kändes inte, men moderkakan var stor som ett hus kan jag lova..

triump: jag var oxå nervös inför läkarbesöket då jag skulle sjukskrivas, vet inte varför man är det, kanske för att man inte ska bli trodd..? Man har ju lite det där i bakhuvudet att "det är ingen sjukdom att vara gravid"..Kanske är därför??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D