*Välkommen hit! :-D
Har ni tänkt på en sak tjejer??
Vi fick ju det finaste påskägg man kunnat få iår juh..
Fast vi får vänta lite innan vi får träffa innehållet i ägget bara...
Har ni tänkt på en sak tjejer??
Vi fick ju det finaste påskägg man kunnat få iår juh..
Fast vi får vänta lite innan vi får träffa innehållet i ägget bara...
meh: skönt för dig... har oxå byta-jobb-tankar. Dels för att min kropp inte orkar med så fysiskt tungt jobb o dels för att jag inte kommer orka med det psykiska då jag kommer ha en kotte här hemma. Men det är ju länge innan man behöver tänka på sånt, för jag kommer ju vara hemma minst ett år med kotten.. o sen jobba deltid
meh: jag tror att jag hoppar över det...är så grymt solsugen, men tack ändå. Ska ta o skotta bort lite snö ut uteplatsen på baksidan radhuset o sätta mig o sola o läsa klart gravid-boken jag lånade på biblan.
Måste lämna tillbaka den i veckan.
Började med järntabletterna idag oxå, så man vill nog hålla sig hemma om dom plötsligt vill upp eller nåt sådans läskigt, om du förstår vad jag menar...
Man vet ju aldrig hur kroppen tar såntdär.
meh: niferex...mår lite halvskumt nu, illamående, men jag vet iofs inte om det beror på att jag druckit för lite vatten eller om det är tabletterna. Smidigt att åka in tillsammans då man ändå nästan bor på samma ställe, får hoppas att det är mer lämpligt nästa gång
lyn: jobbigt att gå hemma? passa nu på att ta hand om dig, o göra allt du inte kan på dagarna då du jobbar/pluggar eller vad du nu gör..
Här är en som tycker tvärt om.. tycker att alla kläder sitter åt så mkt nu att jag nästan blir illamående. Blir ju nästan knäckt av att jag går upp så många storlekar. (pengamässigt alltså)
Va ju in till stan förra veckan o skulle se om dom hade nya byxor på hm till mig...men det va ju hur urplockat som helst. Bara stl S kvar i allt nästan. Mina jeans jag har kan jag knappt sitta med längre, känns som att jag ska klämma bäbis med dom. Får nog ta o kika på hm på nätet o handla därifrån...
Nån här som använder vanliga byxor ist för mammabyxor?? Hur köper ni med storlekar o så??
Jag har varit hemma sedan 17 december...
älskar att gå hemma o planerat o bara ta det i min takt o tänka på bäbis. Fast hade varit glad o jag kunnat jobba deltid, men det går ju inte...så då är det lika bra att ta vara på den här lediga tiden o myyyyysa!
Nee... nu ska jag hämta lite digistivekex o knapra på + ett glas mjölk... Ska på föräldragrupp kl15..
Fasen vad jag mått knas på em idag...blodtrycksfall så det bara stinker om det. Snurrig, toksvettig, blixtar framför ögonen o börjar nästan svartna. Hjärtat slår typ hur snabbt som helst. Varit sådär 3 ggr idag, 2 av gångerna under föräldragruppen, o sen en gång hemma efteråt. Läskigt som tusan!
Nästan så jag börjat tveka på att det är blodtrycksfall o att det är min rygg som spökar igen ordentligt, hade ungefär samma symtom då jag hade 3 kotor på snedden mellan skuldrorna förra året.... Huuuga..!
hoho..
Gomorron gomorron!
Nu sitter man med frukosten igen...sambon stack o jobbade ett par timmar extra idag. Skönt med extra-timmar att ta ut sedan när skrutten är ute.
Idag ska jag ta ta i mitt projekt att måla disneyfigurer o "sagoland" på väggarna i barnrummet...
Spännande o se hur det blir!