Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

triump: Det ska nog gå bra ska du se, var tydlig o förklara hur du vill göra. Vill du jobba deltid så säg det, annars kan ju läkaren ge förslag på hur han/hon tycker du ska göra.
    Säger som min brors sambo sa, det är ju inte bra att slita ut sig innan barnet väl är ute, man måste tänka på sig själv oxå,så att man hinner vila och rå om sig själv innan det "tunga" kommer.
    Lycka till!

• lill linda 82

A lie: Ja det är så mysigt med rött på väggarna, nästan så att man tar av sig tröjan så fort man går in i rummet nu, det känns varm o mysigt. Den blå färgen som var innan var det tvärt om med, man satt o frös o huttrade med den på väggarna.

• lill linda 82

Nova76: vi målade, tycker det blir så mkt lättare o snyggare än tapeter, hittade ingen tapet som vi tyckte om heller, fast vi kikade iofs bara på ett ställe.

• lill linda 82

meh: japp jag tipsar så fort jag får nys om något. På blocket låg det ute en 5:a såg jag, kikat på den??

• lill linda 82

meh: ahaa..dom kostar faktist ungefär lika mkt här på området. Vi betalar 6400:- i månaden för våran 4:ra, fast då har vi garage o 10kvm förråd som är varminrett precis utanför dörren.

• lill linda 82

meh: jo precis, då när vi letade radhus så fanns det massor. Typ 15 st att välja på. Nu är det ju inte så många som ligger ute. Jag skulle ha provat att lägga ut en annons på blocket om jag var i eran situation, jag menar, ni måste ju hinna flytta oxå innan bäbis vill ut, kanske blir i grövsta laget att göra det med en nyfödd..

• lill linda 82

Gomorron!
    Ännu en FL-missbrukare... men det hade ni inte förstått eller??

Sova ja- vet knappt vad det är nu för tiden, jag somnar jätte fort på kvällen o hinner sova tills ungefär kl 2, sen kommer den jädra foglossningen igång o jag måste upp o gå varvat med kissturerna. Tycker det är smidigast att kliva upp tidigt med sambon o sen lägga mig o sova en timma på em istället. Då hinner man så mkt under dagen o man orkar med kvällarna.

Appropå vädret här i Östersund Mowglie, så är det mulet, regnar o vindstilla. Men det är bra, då åker snön bort snabbare..
    Ha en trevlig dag på staden förresten!

• lill linda 82

Hehe jaa precis, det är bra det att Meh drar ner till solsken till er.. Så våren kommer på riktigt!

Har oxå köpt pyssel förresten, köpt en bäbisfilt som jag ska ha som överkast i spjälsängen. En jättesöt som man ska brodera ett kanintryck på. Tänkte börja med den ikväll hade jag tänkt så jag hinner färdigt..
    Ska baka idag osso o fylla frysen så vi har fikabröd hemma, är ju bra om det kommer hem folk o hälsar på.
    Osso ska jag till bm igen o mäta magen o lyssna på bäbis.. Myys!
    Har fullt upp jag..

• lill linda 82

Finns nog risk att dom försvinner tills dess, men jag får gömma dom i frysen så kanske jag själv inte hittar dom själv heller..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D