Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Ja man kände sig ganska gravid ändå med "gasmagen"... Enda som saknades var sparkarna.. *s*

Här är det molnigt...inge skojjigt väder alls. Men solen kommer nog imorron... *håller tummarna*

• lill linda 82

Nu har jag lagt in nya bilder på min mage..

• lill linda 82

A lie: Japp, det är stor skillnad sedan förra bilden.

Min mage har oxå fått växtknäpp...tycker det spänner o drar i den varje dag. Ligamenten ömmar om nätterna.
    Nån fler än jag som får super ont i höfterna/rumpan om nätterna?? Känns ungefär som kramp i skinkorna tycker jag. Inte skönt alls....
    Det är knapptjag tar mig upp i sittande läge då det väl sätter igång. Känns inte alls som foglossningen utan det känns mer i musklerna.

• lill linda 82

Missisola: Känner inte av mina fogar så mkt längre heller... sååå skönt! Anstränger jag mig mkt...typ dammsuger eller går väldigt långt då känner jag av dom, osso om jag legat lite snett om nätterna, men annars känns det urbra i bäckenet. E nog barnet som tynger ner lite skulle jag tro.

• lill linda 82

Skoj att se att era magar växer, precis som min..

Åh vad trött jag är... blir nog sängdax för mig strax. Tänkte bara in en snabbis o kika vad ni tjejjer skrivit under kvällen..

• lill linda 82

gomorron!
    Idag går jag in i v30...vad tiden går fort. Tyckte nyss att jag var i v18.

Helt sjukt vad min foglossning blivit bättre *ta i trä*..Igår hjälpte jag min sambo dammsuga o skura hela radhuset o skurade ordentligt ur badrummen. Fick sätta mig o vila ett par gången för att jag fick blodtrycksfall o fick massage ett par gånger i svanken av min sambo så det gick toppenbra. Känns så skönt att kunna göra något igen!!

• lill linda 82

meh: Ja det hade ju varit skoj. Många som ska dit eller? Kikade in på tråden...visst var det på törners..?

• lill linda 82

prillan: jupps...har oxå sammandragning o haft ett par förvärkar. Men min bm sa att man ska ta dom positivt, ett sätt att träna andning inför det verkligen sätter igång. Dock ej om dom gör väldigt ont, då ska man ta dom på allvar. Fler än 3-4 förvärkar på raken är ett tecken på att man ska ringa in.

• lill linda 82

Jag o min sambo har 2 favvo pojknamn, o bara 1 flicknamn... tycker det är hur svårt som helst med flicknamn...fler som har problem med det???

• lill linda 82

Många som är uppe med tuppen idag..

Håller med, vilket underbart väder det är här idag. Funderar nästan på att ta en stol o sätta mig på uteplatsen o sola sen, få lite mer fräknar på kinderna, kanske kissemissarna får hänga med ut i sele o känna på solen lite oxå..
    Har precis vräkt i mig en rejäl frukost...fil med musli, kaffe och en stor macka med pastej o gurka på. Så nu lär man stå sig 1,5-2 timmar ialf...

*håller tummarna* för "Meh" att det går bra hos läkaren...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D