• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • Ella Jade

Jag har förmodligen sett det allra mesta inom skräckfilms-världen, men jag säger bara INSIDIOUS... Jag vet inte riktigt varför, men herregud, var en rädd liten kyckling efter den.. :D

• Loralai

The human centipede. SÅ VIDRIGT sjuk film. :O

• Rakad Apa
    Loralai skrev 2011-06-30 13:11:27 följande:
    The human centipede. SÅ VIDRIGT sjuk film. :O
    Jag förstår inte varför folk tycker den  är så vidrig, den är ju rätt kass och förutsägbar!
  • Loralai
    Rakad Apa skrev 2011-06-30 21:30:36 följande:
    Jag förstår inte varför folk tycker den  är så vidrig, den är ju rätt kass och förutsägbar!
    Nä du förstår inte det, men jag tycker iallafall så. Den var så ÄCKLIGT vidrig. Kan den inte vara det för att den är förutsägbar? Fattar ingenting.....
  • crazi cow
    Ella Jade skrev 2011-06-23 21:34:59 följande:
    Jag har förmodligen sett det allra mesta inom skräckfilms-världen, men jag säger bara INSIDIOUS... Jag vet inte riktigt varför, men herregud, var en rädd liten kyckling efter den.. :D
    håller med...hoppade till flera ggr..
    varför göra idag det man kan göra i morgon....
  • Torelia
    Ella Jade skrev 2011-06-23 21:34:59 följande:
    Jag såg den häromdagen. Jag tyckte att den var ganska löjlig, sjukt förutsägbar och riktigt dåliga skådespelare. Känns som att filmskaparna bara slängt in saker som dom vet att folk blir rädda för lite huller om buller i filmen.

En film som jag inte klarade av att se klart är "Martyrs". Innehåller både skräck och tortyr som jag själv tyckte blev för mycket och jag brukar inte vara speciellt känslig.
  • Caspersmama

Quaruantine kunde jag inte se klart.. Sen var det någon som hette typ Roadkill eller liknande..

• crazi cow

igår såg jag Atrocious, en spansk film, den var bra, rätt skrämmande, filmad i stil med "blair witch". 
    Satt som på nålar hela filmen, spännande rätt igenom, kanske lite långsam i början. 

varför göra idag det man kan göra i morgon....
Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?