• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • Kreolskan

Jag har inte haft tid att se så mycket skräck som jag skulle vilja på sista tiden men minns med värme, hehe, "Hostel". Goda vänner  skulle ha föräldrar på besök och bad om filmtips så vi rekommenderade. Det var elakt, jag vet, men så roligt jag har när jag tänker på det.

• Kreolskan
    Rheannon skrev 2007-07-13 22:17:33 följande:
    De filmer jag kan tycka är lite halvläskiga är de filmer som innehåller spöken och dylikt.

The exorcism of Emily Rose (läskig)

An american haunting (lite halvcreepy)

Pulse (egentligen rätt fånig film, men den innehåller läskiga spöken)

Nu kom jag på att The exorcism of Emily Rose också var läbbig. Min man vaknade sekunderna före klockan 03.00 varenda natt i flera dygn efteråt.
  • Anastasia

Den absolut vidrigaste filmen jag har sett är Inside.  En fransk film från 2007.   Och jag kan lova att jag är härdad när det kommer till skräckfilmer, men denna äcklade mig något oerhört.  Det är en film som innehåller mycket Gore, Har aldrig någonsin sett en sådan film förr.  

• Marie-anne

absolut IT! huga, såg den en sommar med dåvarande killen, vågade ej duscha på kvällen i en vecka! sedan var det ju att ronald mc donald, ja clownen skulle komma till vår stad! fy fan, jag fick panik!!!!
    var skitsvårt att kolla på honom och jag var tvungen för han dök upp n jag skulle käka på Donkan!
    sedan avskydde jag cujo, huset som gud glömde, jurkyrkogården, alien(när jag var liten) liftaren, candyman(våga fan inte säga namnet fem ggr)

• Anton Chigurh

Sällskapsresan. Den va riktigt ruskig. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fröken66

Sjukaste jag någonsin sett är à serbian film,har för mej den hette så!
    Någon mer som oxå sett den?

Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?