• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • LillaLulla

Kollade på mom and dad igår, den gav mig riktigt stort obehag :/

• Fannypack

Drag Me to Hell, lätt. Vågar knappt sova efter det. 

• Alicias
    TheMilky skrev 2007-10-12 18:36:02 följande:
    "The hills have eyes". Grinade till slut för den var så vidrig.
    Håller med dig! v i d r i g 

dock blir det alltid för mycket när uppföljarna kommer. Men den första the hills have eyes - uuuuusch! 
  • Johannalainen

The hills have eyes (första filmen) tyckte jag var äcklig. Creep fick jag också obehag av,och då har jag ändå sett en del skräckfilmer.

• MandyLane
    Johannalainen skrev 2010-08-15 21:12:51 följande:
    The hills have eyes (första filmen) tyckte jag var äcklig. Creep fick jag också obehag av,och då har jag ändå sett en del skräckfilmer.
    Tycker inte alls att The hills have eyes var det minsta äcklig.. Creep var helt okej, men fortfarande inte det värsta jag har sett.
    Funny Games var rätt vidrig, men på fel sätt.. mest brutal.

Nej jag är fortfarande på jakt efter något riktigt skrämmande..
  • Faile

The grudge och The descent.

Två helt olika filmer, men båda gav mig mardrömmar långt efteråt. Gäller bara första filmen på båda, uppföljarna var bara löjliga.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Faile

Hills have eyes, paranormal activity och the fourth kind var alla urdåliga. Tyckte inte ens de var lite läskiga någonstans.

Barnhemmet är rätt bra, även om den inte direkt skrämmande så. Även "Babys room" var rätt bra.  Båda är spanska  ( kan dock inte de spanska namnen på filmerna ) och de börjar nästan exakt likadant, men sen skiljer sig storyn åt.
    Även om de inte skrämmer skiten ur en, är de helt klart sevärda.  

Sluta jiddra, börja trolla!
  • MandyLane
    Faile skrev 2010-08-16 09:09:13 följande:
    The grudge och The descent.

Två helt olika filmer, men båda gav mig mardrömmar långt efteråt. Gäller bara första filmen på båda, uppföljarna var bara löjliga.
    The descent var helt klart riktigt läskig! Det är en sådan typ av film jag gillar..

Och håller även om Barnhemmet och Babys room, helt klart sevärda även om de inte är det mest skrämmande jag sett.
  • Johannalainen

"Inside" är blodig Blair witch projekt fick jag obehag av,kan fortfarande inte gå ensam i skogen Kanske jag är känslig trots allt.

Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?