• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • Rakad Apa
    Hellon skrev 2010-05-01 01:37:33 följande:
    Har inte läst hela tråden, men undrar om nån sett Paranormal Activity?? Hört att den ska va riktigt otäck, har filmen hemma, men laddat i en vecka för att titta på den...haha.. vågar inte riktigt. Läste nånstans att Steven Spielberg tittade på den i dagsljus och ändå höll han på att skita ner sig... Vill bara kolla vad ni tycker, om den nu är så läskig som jag läst och hört?? Tack för hjälpen
    Den är överskattad. Visst är den obehaglig ibland men i stort sett så är den ganska oförarglig
  • GreatMaffian
    Har sett så många skräck i mitt liv & älskar´t.. MEN The hills have eyes va vidrig, jag mådde så illa efter en speciell scen {#lang_emotions_throwup} Blääää
    Annars gillar jag mer åt de övernaturliga, okulta, sci-fic..
    Event Horizon tycker jag är riktigt bra, men knappast läskig
    Paranormal activity va faktiskt helt ok
    The fourth kind va rätt hemskt, speciellt om man ska tro på att den är verklighetsbaserad (?) 
    En film som verkligen fick mig att småblunda var Från andra sidan den va riktigt hemskt, har den hemma, har sett den en gång & det är över 1 år sedan... Hmm vet inte när jag vågar mig på att se den igen{#lang_emotions_sealed}
  • GreatMaffian
    GreatMaffian skrev 2010-05-11 22:34:56 följande:
    Har sett så många skräck i mitt liv & älskar´t.. MEN The hills have eyes va vidrig, jag mådde så illa efter en speciell scen  Blääää Annars gillar jag mer åt de övernaturliga, okulta, sci-fic.. Event Horizon tycker jag är riktigt bra, men knappast läskig Paranormal activity va faktiskt helt ok The fourth kind va rätt hemskt, speciellt om man ska tro på att den är verklighetsbaserad (?) 
    Från andra sidan heter Fragile på engelska, kanske bra att veta ifall man vill kolla upp den på youtube
  • Kattis med L
     ”The Human Centipede (The First Sequence)”

GALET!!!
    Manusförfattare måste vara djupsjuk person 
  • Euforia
    Kattis med L skrev 2010-05-18 18:52:01 följande:
     ”The Human Centipede (The First Sequence)” GALET!!! Manusförfattare måste vara djupsjuk person 
    Åh, har du sett den?
    Shit, jag kunde inte låta bli att se trailern igår och jag mådde illa! Jag tänker INTE se den, för då lär jag vara i trauma i en månad efteråt. {#lang_emotions_surprised}

Jag håller med om att manusförfattarn är riktigt skruvad. Hur kommer man på nåt så sjukt?
  • MandyLane

Älskar skräckfilmer/rysare vad man nu vill kalla det. Men Hannibal tyckte jag var riktigt vidrig första gången jag såg den .. kunde knappt äta på en vecka.. hade bara scenen i huvudet när han åt sin egen hjärna.. blää..

Sen Kannibalen från Rohtenburg, också riktigt jävla vidrig. Ush. Mådde riktigt dåligt efter att ha sett den.

• Sippan 81

The human centipede var värdelös... Den levde inte alls upp till mina förväntningar iallafall...

• Ciliaja
    Sippan 81 skrev 2010-05-23 20:28:49 följande:
    The human centipede var värdelös... Den levde inte alls upp till mina förväntningar iallafall...
    Den va äcklig som fan, men levde inte upp till mina förväntningar heller och va faktist ganska långtråkig ibland!
    The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
  • Lite

Fy finns det så dåligt med bra skräck filmer?

Saw är inte läskig, den kan vara äcklig men inte läskig! Vill ha läskiga filmer

The human centipede vilken överhypad film, folk spydde och blabla sades det men sjlv somnade jag av uttråkning och spolade förbi en massa tills man såg något skoj. (1 minut i slutet)

28 days/28 weeks later är ruskigt bra men inte läskiga.

The hills has eyes är ett gott försök men fortfarande inte läskiga.

Jag vill ha en film där jag hoppar ur soffan, skiter på mig gömmer mig bakom soffan ifrågesätter ifall det kan hända på riktigt, få svettningar när jag ska sova när man hör ett knarrande golv, JAG VILL BLI RÄDD!!!!!

Har man blivit härdad eller finns det inga riktiga skräckfilmer idag? Typ chucky och dem gammla goa filmerna.

• crazi cow
    o0dizzy0o skrev 2007-07-29 21:07:50 följande:
    måste fråga er här inne, jag mins en film från min barndom där det va en familj som bodde i ett hus me galler för fönster o ett barn som bode innuti väggen...är det nån som vet vilken jag menar, har frågat folk i flera år nu men alla ser så frågande ut...hoppas nån vet... kram på er
    Jag tror du menar "people under the stairs"  av Sam Raimi, jag ääälskar den filmen, inte nåt läskig nu men riktigt bra.
    varför göra idag det man kan göra i morgon....
Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?