Värsta skräckfilmen ni sett?
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
Älskar skräckfilmer/rysare vad man nu vill kalla det. Men Hannibal tyckte jag var riktigt vidrig första gången jag såg den .. kunde knappt äta på en vecka.. hade bara scenen i huvudet när han åt sin egen hjärna.. blää..
Sen Kannibalen från Rohtenburg, också riktigt jävla vidrig. Ush. Mådde riktigt dåligt efter att ha sett den.
The human centipede var värdelös... Den levde inte alls upp till mina förväntningar iallafall...
Fy finns det så dåligt med bra skräck filmer?
Saw är inte läskig, den kan vara äcklig men inte läskig! Vill ha läskiga filmer
The human centipede vilken överhypad film, folk spydde och blabla sades det men sjlv somnade jag av uttråkning och spolade förbi en massa tills man såg något skoj. (1 minut i slutet)
28 days/28 weeks later är ruskigt bra men inte läskiga.
The hills has eyes är ett gott försök men fortfarande inte läskiga.
Jag vill ha en film där jag hoppar ur soffan, skiter på mig gömmer mig bakom soffan ifrågesätter ifall det kan hända på riktigt, få svettningar när jag ska sova när man hör ett knarrande golv, JAG VILL BLI RÄDD!!!!!
Har man blivit härdad eller finns det inga riktiga skräckfilmer idag? Typ chucky och dem gammla goa filmerna.