• Tre älskade barn

Viktklubb.se

Tänkte att vi kanske kunde samlas här.. alla vi som är medlemmar på Viktklubb.se

Själv har jag 30 kg som jag behöver gå ner.. det är en LÅNG väg att vandra, men med lite hjälp och pepp så ska det nog gå..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 11:34:01:
    Jag har hoppat av viktklubb igen pga att sidan inte fungerar som den ska och jag blev arg...

Har istället gått med på giviktkoll.se

• Svar på tråden Viktklubb.se
  • Åre Misan

Är inte med i Viktklubb men nu efter semestern ska jag dra igång med mycket träning och nyttig mat. Har ca 5-10kg som jag vill gå ner!

Eller rättare sagt så bryr jag mig inte så mycket om vad vågen visar. Men jag vill bli lite fastare i hullet

Är gärna med och peppar!

• Tre älskade barn

Du är jättevälkommen.

• Åre Misan

Då är det bara att köra på!

• Tre älskade barn

Jag blev medlem i kväll på viktklubb men kan inte logga in.. förstår inte varför.

BLIR SÅ ARG!

• Åre Misan

Ska du inte få något mail med någon aktiveringslänk, brukar vara så på vissa sidor

• Tre älskade barn

Jo jag har fått 2 mail av dem en med användar uppgifter och en annan där det står en massa om dem...

Men när jag försöker logga in så kommer jag till en sida där det står ERROR...

• Åre Misan

Jobbigt!

De har väl förmodligen fel på hemsidan, prova om ett litet tag igen!

• Tre älskade barn

Ja, jag får göra det.. om inte annat så kollar jag imorgon.

• Susannee

Jag måste också ta tag i det här med vikten! har en massa att gå ner men få ta lite i taget, kul om vi kan peppa och ge varandra tips!

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Padme

Är gärna med också om jag får!

Behöver gå ner 30kg!

Alma 031111 Emil 050712
Svar på tråden Viktklubb.se