• Tre älskade barn

Viktklubb.se

Tänkte att vi kanske kunde samlas här.. alla vi som är medlemmar på Viktklubb.se

Själv har jag 30 kg som jag behöver gå ner.. det är en LÅNG väg att vandra, men med lite hjälp och pepp så ska det nog gå..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 11:34:01:
    Jag har hoppat av viktklubb igen pga att sidan inte fungerar som den ska och jag blev arg...

Har istället gått med på giviktkoll.se

• Svar på tråden Viktklubb.se
  • Susannee

Vad ni alla har varit duktiga! Själv har det inte alls gått bra, vi renoverar och har inte haft tid (ingen ursäkt egentligen) att laga mat..orken har försvunnit. Dock har jag iallafall inte vrålätit så jag har gått ner ca 1.5 kg!
    Hej på dig Ellan!

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Susannee

Nämen,TS, hur kommer det sig? Nu står det ju MRS..hmm har du bytt e.nam?

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Åre Misan

Ellan 76: Tack så mycket

Idag blev det en riktig GI middag, stekt ägg, tonfisk och sallad. Ingen super smakupplevelse men ändå gott och jag blev mätt.

Älskar också Coca-Cola men dricker numer endast på helgen och då Cola zero som jag faktiskt tycker smakar riktigt gott.

• Some Say Love
    Susannee skrev 2007-07-22 19:34:21 följande:
    Nämen,TS, hur kommer det sig? Nu står det ju MRS..hmm har du bytt e.nam?
    hehe, nä... bara en kul grej!

Har fortfarande mitt vanliga kvar..
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love
    Ellan 76 skrev 2007-07-22 17:04:47 följande:
    Bakom molnen: Nä fy cola light kan jag inte dricka, då är jag hellre utan! Här hemma dricker vi alltid kranvatten till middag, har en bringare med lock i kylen så det är ordentligt kallt, godast då:)Jag dricker absolut inte coca cola varje dag så beroende är jag inte. Och tur är väl det. Men om vi är på kalas eller ute och äter så dricker jag helst det. Gillar inte mineralvatten alls och nu när jag amar blir det inga starka drycker.
    Har du testat Coca cola zero? Den smakar faktiskt helt ok.. är annars inget fan av light-produkter. Men den är GOD!

Har bytt ut all dryck mot vatten, vatten och åter vatten. (Och coca cola zero! )
  • Some Say Love
    Susannee skrev 2007-07-22 19:33:22 följande:
    Vad ni alla har varit duktiga! Själv har det inte alls gått bra, vi renoverar och har inte haft tid (ingen ursäkt egentligen) att laga mat..orken har försvunnit. Dock har jag iallafall inte vrålätit så jag har gått ner ca 1.5 kg!Hej på dig Ellan!
    Men det är ju jättebra med 1,5 kg... själv har jag inte vågat väga mej, står inför valet att väga mej imorgon bitti och inte se något resultat efter en vecka bara.. eller vänta med vägning tills i slutet av augusti och ev få en större minskning på vågen.

Jag vet inte.. vi får se hur jag gör!
  • Åre Misan

Hej tjejer! Hur går det för er?

Har faktiskt också börjat dricka Cola zero, tycker den är jättegod!

Igår var jag och en vän ute och promenerade i ca 1½ timme. Upp på berget och runt, härligt! Det var så fint väder så vi hade kunnat gå på ett bra tag till om det inte var så att hungern kom krypande!

Ha en bra tisdag!

• Bakom molnen

Vi är fler som dricker vatten ser jag Det är ju jättegott! Har också ställt en bringare i kylen (med en limeskiva i, fast citron är godare)
    Bra väder att motionera också. Cyklade igår = skavsår idag (vill inte berätta var men det är okej att skratta åt eländet...). Ska ta en joggingtur i kväll, hoppas på uppehåll.

• Some Say Love
    Bakom molnen skrev 2007-07-24 15:48:30 följande:
    Vi är fler som dricker vatten ser jag Det är ju jättegott! Har också ställt en bringare i kylen (med en limeskiva i, fast citron är godare)Bra väder att motionera också. Cyklade igår = skavsår idag (vill inte berätta var men det är okej att skratta åt eländet...). Ska ta en joggingtur i kväll, hoppas på uppehåll.
    Spring då bredbent o låt skavet vila Flört
  • Åre Misan

Aj då, "Bakom molnen" inte bra med skavsår där...

Ska nog också försöka ta mig ut på en löprunda idag, eller en promenad.

Alltid skönt att röra på sig!

Svar på tråden Viktklubb.se