• Tre älskade barn

Viktklubb.se

Tänkte att vi kanske kunde samlas här.. alla vi som är medlemmar på Viktklubb.se

Själv har jag 30 kg som jag behöver gå ner.. det är en LÅNG väg att vandra, men med lite hjälp och pepp så ska det nog gå..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 11:34:01:
    Jag har hoppat av viktklubb igen pga att sidan inte fungerar som den ska och jag blev arg...

Har istället gått med på giviktkoll.se

• Svar på tråden Viktklubb.se
  • Susannee

Glömde ju skriva, vill gå ner 20 kg, gärna 10 till jul!

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Vigrid
    Hej Tre älskade barn!
    Jag är gärna med dej här!!! Jag har väl 10-15kg kvar att gå ner, har tappat 20 kg men som sagt det är en del kvar......
    Nu kan vi ju surra i två trådar samtidigt, lite kul! *fniss*
    //// Lina
  • Tre älskade barn

Åh va skoj att vi blir några stycken som vill följas åt...

Jag startar imorgon..

• Tre älskade barn
    Vigrid skrev 2007-07-15 11:28:41 följande:
    Hej Tre älskade barn!Jag är gärna med dej här!!! Jag har väl 10-15kg kvar att gå ner, har tappat 20 kg men som sagt det är en del kvar...... Nu kan vi ju surra i två trådar samtidigt, lite kul! *fniss*//// Lina
  • Bakom molnen

Hoppar gärna in i denna tråden också. (Dock inte med i Viktklubb.se)
    Har 5-10 kg kvar till "trivselvikten" - har inte orkat väga mig på länge.... byxlinningen klämmer åt så jag vet att det inte är roliga siffror "skäms"

• Ellan 76

Hallo. Jag började ta tag imin vikt för 1½ vecka sedan. Det är ju inte det lättaste nu när det är sommar och sambon har semester! Jag kör inte med någon diet eller så, försöker tänka på vad jag stoppar i mig och drar ner på läsk, kakor, godis. En dag i veckan unnar jag mig att äta nåt gott om jag är sugen på det Får se hur länge detta håller. Har iaf gått ner 1 kg:)

Har inte satt upp något mål på hur många kilon som ska bort men det är en önskan om 10-15 iaf.

Susannee: Kul att se dig här inne också

TÄB: Bra sak du dragit igång Men 30 kg behöver du väl inte gå ner vännen?! Då försvinner du ju!

• Tre älskade barn

Ellan 76 skrev 2007-07-15 15:06:47 följande:

Hallo. Jag började ta tag imin vikt för 1½ vecka sedan. Det är ju inte det lättaste nu när det är sommar och sambon har semester! Jag kör inte med någon diet eller så, försöker tänka på vad jag stoppar i mig och drar ner på läsk, kakor, godis. En dag i veckan unnar jag mig att äta nåt gott om jag är sugen på det Får se hur länge detta håller. Har iaf gått ner 1 kg:)Har inte satt upp något mål på hur många kilon som ska bort men det är en önskan om 10-15 iaf.Susannee: Kul att se dig här inne ocksåTÄB: Bra sak du dragit igång Men 30 kg behöver du väl inte gå ner vännen?! Då försvinner du ju!
    Hej vännen...

Låter kanske mycket med 30 kg.. men det är vad som behövs, TYVÄRR!

Men visst, lyckas jag med 20 så är jag säkert nöjd.
  • nerys77

Tjenixen

Jag hänger på jag med, fast jag är inte med i Viktklubb. Jag kör på med mitt GI, det funkar bra. Har gått ner 8 kilo, har cirka 9 kvar, sen är jag (kanske) nöjd. Men å andra sidan kanske jag tar tio kilo till utöver det.

• ebben

Själv är jag inte m i viktklubb,o har inte övervikt alls.....
    Vägde ca 62 för att tag sen (ca ett halvår sen...),men efter att ha börjat ta mig i kragen o äter ordentligt regelbundet,UTAN träning alls eller annat! Så har jag gått ner till 56 kg!
    NU börjar jag vara nöjd.Fast jag har inte alls försökt gå ner!
    Såg en reklam här INNAN sommaren från Wasa att" om man byter bröd från mjukt vitt till ett par skivor hårt bröd så blir man LITE smalare till sommaren"
    Tog fasta på det!
    O började äta hårt bröd istället för vitt,som jag gjorde förr.
    O så äter jag gröt varje morgon,inte så gott men man vänjer sig (havregrynsgröt)
    Plus att jag alltid äter lunch o middag regelbundet!
    kunde slarva lite innan.O ibland bara äta mackor o så....
    Så mitt tips till er är absolut att äta mat o ordentligt men ät regelbundet!

• Ellan 76

Ebben: Just det med havregrynsgröt och knäckebröd har jag börjat med. Jag har nu kört varannan morgon gröt och varannan knäcke och det går rätt bra. Och nu när sambon är semesterledig så är det roligare att laga mat på dagen åt oss alla än bara åt sig själv. Vad duktig du är som gått ner!

Svar på tråden Viktklubb.se