förhud lr inte?
vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
så vad tycker ni tjejer e porrigast?
vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
så vad tycker ni tjejer e porrigast?
INTE.. O jag väntar en pojke o han tänker jag omskära ganska fort innan 6 månader allafall
min man är omskuren och jag tycker det är super läckert!jag blir så otroligt upphetsad när jag ser hans k*k.har dock inte varit med nån som haft förhud men jag föredrar utan iaf
Föredrar utan för det är fräschast/snyggast tycker jag :)
Mitt ex hade ingen förhud pga den var för trång och op bort. Mina andra killar jag haft nu har alla haft förhud. Det enda positiva är att det är enklare att runka dom, det behöver ju inte vara halt/vått.
Utan är ju klart sexigare och mer rent ur hygienisk vinkel iaf
dom flesta killar jag har legat med har vart omskurna och jag tycker det ser battre ut om jag ska vara arlig.snoopar ar val aldrig 'snygga' men det ar fraschare utan forhud
Föredrar absolut med,tycker omskurna kukar ser jätte konstiga ut.
Sen tycker jag det är lite roligt att folk verkar tro att det skulle vara fräschare med en omskuren,då är det nog mannens ifåga hygien det beror på.
jag menar bara för att man är omskuren kan man ju inte ge fan i att tvätta sig?!!
min man är VÄLDIGT nog med att tvätta sin snopp och har alltid varit det.han är noga med renligheten där nere och har alltid varit det.
Spelar ingen större roll faktiskt, har haft båda sorterna men min man har väldigt lite förhud trots att han inte är omskuren, och jag tycker det är bra. Om man vill omskära sig som vuxen så tycker jag att det är helt ok, men att göra det på små bebisar är för mig HELT ofattbart!!
men ar man omskuren sa 'behover' man inte tvatta sa himla noga och det finns ingenstans for bakterier att bo. det SER frachare ut.
usch kommer i hag en kille som inte var omskuren som jag hade sex med och han hade sant dar ackligt vitt grejs runt forhuden. det var det ackligaste jag har sett.sant finns inte pa killar som ar omskurna.