förhud lr inte?
vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
så vad tycker ni tjejer e porrigast?
vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
så vad tycker ni tjejer e porrigast?
Klart förhuden ska vara kvar!
Häxan Jia skrev 2007-07-24 22:19:04 följande:
Hm.. Kan någon förklara en gång för alla hur en omskuren kille ser ut och hur ingreppet går till? Har varit med många, men inte reagerat på någon, så antar alla ingen varit omskuren?
Jag har lite svårt att förstå hur man kan "ta bort" förhuden? Ett ex hade sönder sin sträng tidigare i ungdomen, så han kunde dra bak sin förhud hela vägen. Är det detsamma som man gör kirurgiskt vid omskärelse?
*Väntar på upplysningen*
Hade ingen aning om att det var så vanligt, har aldrig varit med ngn omskuren, och då är jag inte direkt oskuld sen innan.
Min spontana undran är ju om inte ollonet blir mindre känsligt med tanke på att det är "ute" hela tiden ?
Jag kan svara för båda sidor (som man) att ha och inte ha.
Jag blev omskuren av medecinska skäl i 20årsåldern.
Det är bättre UTAN (tycker jag, och med det jag vet idag skulle jag göra det frivilligt om det plödsligt växte tillbaka, he he... men man kan ju bara veta efter det är gjort och då behöver man inte ta steget).
Fördelar: Minskad infektionsrisk hos kvinnan, minskad CARCER risk hos kvinnan (glöm inte att skräp under förhuden kan ge underlivscarcer hos kvinnan!!), ingen minskad känslighet (i mitt fall)
Nackdelar: Den ser mindre ut (spelar roland...), svårare att onanera med handen men det finns knep (oralsex är ändå alltid bättre än handen).
Carcer ?
Menar du cancer ?
utan förhud tack. Tycker det ser nasty ut med förhud, efter 4 år med en omskuren.