• Anonym

förhud lr inte?

vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
    Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
    så vad tycker ni tjejer e porrigast?

• Svar på tråden förhud lr inte?
  • Anonym (fd)

Testat båda och föredrar utan.

• Anonym (fd)

Angående omskärelse av barn tycker jag det är helt sjuk.

Min gamla kk som var omskuren gjorde det när han var 22 för att han ville.

Usch, låt barnen vara.

• Valkyriah
    jesssie1 skrev 2007-07-26 21:51:07 följande:
    en.wikipedia.org/wiki/Smegmakolla in snoppen längre ner...
    jadu,där hade vi en som inte sköter sin intimhygien,så det är så det ser ut....har nämligen aldrig sett smegma förut
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • jesssie1

"Smegma is invisible, noticeable as a smooth or moist texture until it is allowed to accumulate, when it takes on its characteristic texture and appearance described in many texts as "cheesy". Since smegma tends to accumulate under the foreskin in males, its presence is less common and less noticeable in circumcised males."

Såäven om man ska suga av någon med förhud som tvättat sig samma dag, så har de smegma, bara det att det är i det tidiga stadiet då det är osynligt. Urk säger jag bara.

• jesssie1
    Valkyriah skrev 2007-07-26 21:54:53 följande:
    jadu,där hade vi en som inte sköter sin intimhygien,så det är så det ser ut....har nämligen aldrig sett smegma förut
    Vi har nog alla fått i oss lite smegma, fast onsynlig, hehe :D
  • Nicke

Jepp. Precis som på kvinnor. Läs hela texten. Urk säger jag bara. :P

Det handlar om att tvätta sig.
    "Smegma" eller flänsost produceras även på omskurna snorrar.

jesssie1 skrev 2007-07-26 21:55:31 följande:
    "Smegma is invisible, noticeable as a smooth or moist texture until it is allowed to accumulate, when it takes on its characteristic texture and appearance described in many texts as "cheesy". Since smegma tends to accumulate under the foreskin in males, its presence is less common and less noticeable in circumcised males."Såäven om man ska suga av någon med förhud som tvättat sig samma dag, så har de smegma, bara det att det är i det tidiga stadiet då det är osynligt. Urk säger jag bara.
  • Anonym (Juice)

Men man ser väl ingen större skillnad när killen har stånd? För då är ju förhuden neddragen ändå ju även om man inte är omskuren?

• Nicke

Så, alltså.. om man slickar en brud som tvättat sig samma dag så får man i sig smegma.. och en massa annat gojs. HÄRLIGA SEX!

• Nicke

Ja, precis... jag förstår inte hur det kan kännas annorlunda men men.. jag är ju inte tjej heller. haha

Anonym (Juice) skrev 2007-07-26 21:59:54 följande:
    Men man ser väl ingen större skillnad när killen har stånd? För då är ju förhuden neddragen ändå ju även om man inte är omskuren?
Svar på tråden förhud lr inte?