• Anonym

förhud lr inte?

vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
    Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
    så vad tycker ni tjejer e porrigast?

• Svar på tråden förhud lr inte?
  • Anonym (tisdag)
    Niklas skrev 2007-07-24 17:34:10 följande:
    Utan blygdläppar tack... det är så ohygieniskt...EH.
  • jesssie1
    Anonym skrev 2007-07-23 23:50:20 följande:
    vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?så vad tycker ni tjejer e porrigast?
    Absolut utan förhud.
  • Anonym
    2007 10 07 skrev 2007-07-23 23:51:43 följande:
    INTE.. O jag väntar en pojke o han tänker jag omskära ganska fort innan 6 månader allafall
    Bor du i Sverige? Här är det för närvarande INTE tillåtet att omskära pojkar utan medicinsk anledning. Vill man ha det gjort får man just nu göra det "olaglilgt". Det är dock tal om att man ska få göra det inom sjukvården om man bekostar det själv.
  • Anonym (Utan!)

Så sexigt med omskurna

• Häxan Jia

Jag föredrar förhud om man nu får bestämma själv, lättare att runka då

Känns som om de kan bli omständigt utan. Dock förstår jag absolut de män som väljer att ta bort den som vuxna av personlig skäl.

Sen är det även många killar som gillar att bli runkade, precis som om de ingen förhud hade

Nja, vet inte om något är porrigast, jag tänker mer praktiskt för egen del jag

Folk skulle bara veta hur dyrt de är att se såhär billig ut!!!!!!
  • Lusthan

förhud. kan karln inte hålla sig ren där nere så tror jag inte att han klarar det om han är omskuren heller.

• Valkyriah
    Lusthan skrev 2007-07-24 18:37:51 följande:
    förhud. kan karln inte hålla sig ren där nere så tror jag inte att han klarar det om han är omskuren heller.

Håller med

Absolut med förhud....

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • jesssie1
    Anonym skrev 2007-07-24 18:12:52 följande:
    Bor du i Sverige? Här är det för närvarande INTE tillåtet att omskära pojkar utan medicinsk anledning. Vill man ha det gjort får man just nu göra det "olaglilgt". Det är dock tal om att man ska få göra det inom sjukvården om man bekostar det själv.
    Du har fel, det är visst inte olagligt att omskära pojkar i Sverige. Bara det görs på ett sjukhus av en legimiterad läkare.
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-07-24 18:12:52 följande:
    Tyvärr så är det inte olagligt så vitt jag vet, men anledningen till det är ju för att minska risken att folk gör det på egen hand i hemmet, eftersom infektionsrisken samt risk för andra komplikationer är mycket större då. Usch, gräsligt att omskära små bebbar, men ser hellre att en läkare gör det på sjukhus än att någon kvacksalvare gör det hemma .
Svar på tråden förhud lr inte?