• Anonym

förhud lr inte?

vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
    Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
    så vad tycker ni tjejer e porrigast?

• Svar på tråden förhud lr inte?
  • 2007 10 07

finns väl inget äckligare än förhud tvi fyy

• Anonym
    2007 10 07 skrev 2007-07-24 21:07:49 följande:
    finns väl inget äckligare än förhud tvi fyy
    Haha, någon som vill provocera. I couldn´t care less vad du föredrar, tycker bara synd om din kommande son som ska förhuden avkapad för att hans morsa tycker den är äcklig!
  • systernegativ

Jag har varit med både omskurna och icke omskurna killar, och jag föredrar helt klart förhud. Jag tycker att snoppen liksom ser så naken och oskyddad ut utan förhud. Tycker att ollonet ser ut att ha det så eländigt där alldeles oskyddad i kallingarna...

• Tygtiiger

MED förhud! När den väl står ser det väl hyfsat lika ut, men en slak omskuren snopp ser alldeles konstig ut, som om den försöker stå men inte riktigt lyckas. Jag tycker att det ser stympat ut!

Sedan är ju huvudsaken vad mannen ifråga GÖR med snopp (och resten av kroppen), inte hur den ser ut!

• TrailerTrash

Spelar ingen roll bara han kan använda snorren på rätt sätt

Gute är min Gud
  • GravidMalin

MED förhud!!!! Utan tvekan!

• gbg02

så jävla äckligt med förhud, kuken stinker lite mindre när den är omskuren. om 10 år kommer 90% vara omskurna i sverige det är jag helt säker på.

• Häxan Jia
    gbg02 skrev 2007-07-24 22:16:45 följande:
    så jävla äckligt med förhud, kuken stinker lite mindre när den är omskuren. om 10 år kommer 90% vara omskurna i sverige det är jag helt säker på.
    Jag tror inte som dig.... Om de nu inte är så att alla skall konvertera till religioner där könsstympning är ett måste :-9
    Folk skulle bara veta hur dyrt de är att se såhär billig ut!!!!!!
  • Anonym (tisdag)

Neeeeeeeeeeeeeeejjjjjj! Hoppas jag då har kapat åt mig en ICKE omskuren!

gbg02 skrev 2007-07-24 22:16:45 följande:
Svar på tråden förhud lr inte?