förhud lr inte?
vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
så vad tycker ni tjejer e porrigast?
vad tycker ni bäst om killar med förhud eller inte? skulle va kul att veta.
Eftersom dom flesta killar i porrfilmer är omskurna?
så vad tycker ni tjejer e porrigast?
Har aldrig sett nån omskuren.
Hade ingen aning om att de va så vanligt
hahaha ja men då är det ju fortfarande hygienen det handlar om,den killen hade uppenbarligen inte skött sin intimhygien.Blääää
Själv har jag både varit med och utan och vissa är helt enkelt mer renliga än andra,med eller utan förhud.
Som tur är har jag en karl som är noga med sin hygien och ja han har sin förhud kvar och där ska den stanna ![]()
Tycker det är upp till vuxna människor att fatta det beslutet om man vill omskära sig eller ej, (tycker det är lika otäckt att omskura en liten bebis pojke som tjej (även fast jag vet att det inte är samma sak att omsära pojkar). I allafall,
Anonym Lilja den killen du var med som inte hade omskurit sig måste ha varit en riktig ofräching! Min karl är inte omskuren och hans snopp har aldrig varit ofräch! Det beror ju inte på om man är omskuren eller ej det beror ju på hur ofta man tvättar snoppen!
Med andra ord jag tycker ingen snopp är nå vidare "snygg", omskuren el ej. Det är ju vad den kan göra som är det väsentliga eller!?
Självklart så e väl killar m förhud benägna att tvätta snoppen med d jag menar är att det är enklare att tvätta en snopp utan förhud men inget om att den inte skulle bli lika len då.. Skönare att suga en omskuren också, mer slätt ända t roten liksom Mmmm=)
lika ren ej len
vilket ÖVERGREPP på ett litet barn!!!! låt killen bestämma själv när han blir större!
2007 10 07 skrev 2007-07-23 23:51:43 följande:
Med förhud. Det naturliga föredras här.
Kan inte fatta att man stympar penis på en bebis. Oerhört! Låt killen välja själv när han är vuxen.
Förhud, ser ju helskumt ut utan och jag är inte rädd för lite flensost, finns ju tvål och vatten
Utan blygdläppar tack... det är så ohygieniskt...
EH.