• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • charmmiss

mumu- det stod i det mailet som du fick när du blev erbjuden om att tacka ja til kampanjen

trollet77 skrev 2007-09-17 13:57:23 följande:
    så här står det i supporten på buzzador"Det är kundens efterfrågan som styr vilka som kommer med i respektive kampanj. Vilka kampanjer man blir erbjuden beror på den egna profilen såsom, ålder, kön, intressen mm. Om kampanjen inte räcker till alla som passar in på profilen kommer oftast de som har högst antal poäng att få vara med. Alla Buzzadorer erbjuds således inte samma kampanjer. Det är alltså först och främst dina uppgifter som styr om du kommer med i en kampanj eller inte. Därför är det viktigt att du alltid ser till att dina uppgifter är uppdaterade.Om kampanjen inte räcker till alla kommer de med högst poäng oftast med.... så jag som är nybörjare har ju ingen chans att samla på mig poäng då heller... känns lite surt, men det är väl bara vänta och se vad som händer
    De flesta poäng får du ju genom att värva folk. Så värva på så kanske du får mer poäng
    ja har bara fått 4 ynka kampanjer och har över 90000 poäng!
    alarik82 skrev 2007-09-17 20:54:54 följande:
    fast nu känns de ju menlöst å värva folk när dom har fullt
    Men har de fullt då??
    Fick ju senast häromdan ett mail där man ombads värva småbarnsföräldrar inför kommande kampanjer.
    Då kan de ju knappast ha fullt???
  • alarik82

ja de förstås.... men man ska ju hitta sånna oxå
    jag försöker å ragga folk iallafall...

• Mumu
    charmmiss skrev 2007-09-17 20:27:05 följande:
    mumu- det stod i det mailet som du fick när du blev erbjuden om att tacka ja til kampanjen
    Nej, där har du fel. Jag letade just fram det mailet och läste det mycket noga, följde även länken för extra information. Och ingenstans står det att man inte får tacka ja om nån i hushållet gör det.
    Bäst just nu: Frankrike 28/9
  • EmA
    Fast "fullt" har det ju varit länge... Det var redan fullt när jag reggade mig så jag hamnade i kö fast det tog inte ens en månad innan jag fick min första kampanj. Det beror nog mycket på vilka kampanjer de kör, även om man står i kö. Som t.ex. nu när de söker småbarnsföräldrar igen så kommer de nog in.
    Mamma till Tindra 070112
  • charmmiss
    Mumu skrev 2007-09-17 22:48:41 följande:
    Nej, där har du fel. Jag letade just fram det mailet och läste det mycket noga, följde även länken för extra information. Och ingenstans står det att man inte får tacka ja om nån i hushållet gör det.
    det stod iaf i det mailet jag och mannen fick, det var innan sommar, kanske de har ändrat på det nu.
  • trollet77

Jag värvade en tjej för en vecka sen, och hon fick sin kampanj dagen efter... så det beror nog helt och hållet på vad det är för kampanj, och vem man värvar.

• Pormoicheia

värvades 2 veckor sen men får väl kanske ha lite tålamod som det låter

Apprentice Moraltant
Svar på tråden buzzador tråden!