• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Tvillingmamman1

Hejsan!

Hittade just hit.
    Kul att "träffa" några andra Buzzadorer!

Min första kampanj var Extra-tabletterna i våras, sen kom jag inte med på Malaco och inte heller på Kronfågel. Då kändes det lite trist.

Men nu kom jag med på ostkampanjen

mvh
    /Ulrika

• Geckos
    Tvillingmamman1 skrev 2007-09-14 19:23:56 följande:
    Hejsan!Hittade just hit. Kul att "träffa" några andra Buzzadorer!Min första kampanj var Extra-tabletterna i våras, sen kom jag inte med på Malaco och inte heller på Kronfågel. Då kändes det lite trist. Men nu kom jag med på ostkampanjen mvh/Ulrika
    Hej! Precis samma för mig men jag har inte fått ostkampanjen hellerLedsen. Har bara fått extra pastiller och erbjudande om kronfågel men kom  inte med. Jag det kommer väl något tids nog. Fick mail om att de söker för nestle med barn över 6 månader om man hade vänner som passade in.
  • maadicken
    Geckos skrev 2007-09-14 22:52:12 följande:
     Fick mail om att de söker för nestle med barn över 6 månader om man hade vänner som passade in.
    det mailet fick jag med. blev lite sur över det, för JAG passar in där, och jag kom INTE med i deras kampanj som pågår nu eftersom dom fick sååå många anmälningar.
    så kan jag inte låta bli att vara lite iriterad på att 2 personer i samma hushåll fick komma med istället. verkar vara många familjer som har fått dubbelt där. (inte bara här i denna tråden alltså)

halstabletterna har jag fått, men jag har inte smakat på dom då jag inte tycker om halstabletter. mina nära och kära har ju knaprat desto mer istället

hoppas sååå att jag får vara med på något kul / gott snart!!
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • alarik82

maadicken jade är bara å vänta på våran tur, den kommer väl förhoppnings nångång den oxå

• Fru U

Hur många buzzar ni igenomsnitt? Är rädd för att om jag buzzar för lite så får jag inte vara med nåt mer

• lovebuz

Mellan 15-20 pers brukar jag kunna få ihop.

Har varit med i:

Wrigley´s Extra Pastilles
    Malaco Truly Juicy
    Kronfågel
    Godate.se
    Hälsans kök
    Wrigley`s Extra Cool pro

Till veckan kommer Ostprovning och deodorant. Inväntar svar om kaffe ;)

Här har jag sammanställt mina kampanjer
    www.lovebuz.se/buzzador.php

• Cluedo

Ngn annan som ska få testa kaffe? Ser fram emot det, mums....

• alexgumman

Dåligt med kampanjer för mej. Bara haft Extra kampanjen. =(

• charmmiss

både jag och min man blev erbjudna nestles kampanj, men man får bara tacka ett ja per hushåll, så min man tackade nej till kampanjen, verkar vara många som inte bryr sig om deras regler, synd för det är många som blir utan.

Svar på tråden buzzador tråden!