• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Emmixen
    lovebuz skrev 2007-09-16 11:49:00 följande:
    Mellan 15-20 pers brukar jag kunna få ihop. Har varit med i:Wrigley´s Extra Pastilles Malaco Truly Juicy KronfågelGodate.seHälsans kök Wrigley`s Extra Cool pro Till veckan kommer Ostprovning och deodorant. Inväntar svar om kaffe ;)Här har jag sammanställt mina kampanjerwww.lovebuz.se/buzzador.php
    Menar du att du får ihop 15-20 personer som provar? Undra vart jag ska hitta allt det folket...

Hur många låter ni andra prova?
    - www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • Emmixen

Har det där med värvningen tagits bort? När man klickar på länken man fick när man blev medlem om att värva hittar man ju inte anv.namnet någonstans!

• alexgumman
    Emmixen skrev 2007-09-17 13:29:14 följande:
    Menar du att du får ihop 15-20 personer som provar? Undra vart jag ska hitta allt det folket... Hur många låter ni andra prova?
    Jag har låtit folk på jobbet testa, familj, vänner osv.
  • trollet77

15-20 personer får man ju lätt ihop, tex fikarummet på jobbet, släkt, vänner osv. Nu sist med halstabletterna fick jag nog ihop drygt 30-40 pers

• trollet77

så här står det i supporten på buzzador

"Det är kundens efterfrågan som styr vilka som kommer med i respektive kampanj. Vilka kampanjer man blir erbjuden beror på den egna profilen såsom, ålder, kön, intressen mm. Om kampanjen inte räcker till alla som passar in på profilen kommer oftast de som har högst antal poäng att få vara med.
    Alla Buzzadorer erbjuds således inte samma kampanjer. Det är alltså först och främst dina uppgifter som styr om du kommer med i en kampanj eller inte. Därför är det viktigt att du alltid ser till att dina uppgifter är uppdaterade.

Om kampanjen inte räcker till alla kommer de med högst poäng oftast med.... så jag som är nybörjare har ju ingen chans att samla på mig poäng då heller... känns lite surt, men det är väl bara vänta och se vad som händer

• Emmixen
    alexgumman skrev 2007-09-17 13:31:55 följande:
    Jag har låtit folk på jobbet testa, familj, vänner osv.
    trollet77 skrev 2007-09-17 13:51:10 följande:
    15-20 personer får man ju lätt ihop, tex fikarummet på jobbet, släkt, vänner osv. Nu sist med halstabletterna fick jag nog ihop drygt 30-40 pers
    Familjen kan ju testa. Vänner har jag inga. Dom i skolan är jag inte heller vän med. Assistenter har jag ju, hehe. Dom får prova allt!
  • Emmixen
    lovebuz skrev 2007-09-17 17:51:02 följande:
    Det tog ett halvår från att jag anmälde mig till jag fick en kampanj.
    Jag anmälde mig 7 maj och fick min första kampanj nu.
  • alexgumman
    Emmixen skrev 2007-09-17 17:53:09 följande:
    Jag anmälde mig 7 maj och fick min första kampanj nu.
    Jag anmälde mej för över ett år sen och fick min första kampanj för nån vecka sen. (Extra kampanjen)
  • Mumu
    charmmiss skrev 2007-09-17 11:32:24 följande:
    både jag och min man blev erbjudna nestles kampanj, men man får bara tacka ett ja per hushåll, så min man tackade nej till kampanjen, verkar vara många som inte bryr sig om deras regler, synd för det är många som blir utan.
    Var har du fått ifrån att man bara fåt tacka ett ja per hushåll? I så fall gjorde vi fel...
    Bäst just nu: Frankrike 28/9
Svar på tråden buzzador tråden!