• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • yossis

Blev lite irriterad här om dagen när jag kollade upp bänken jag vill ha i köket fanns i mitt närmaste varuhus & den finns inte nånstanns, har kollat på 3 olika IKEA & den verkar inte finnas nånstanns Skrikandes men på hemsidan finns den & den går inte att beställa på nätet.

• AnneSophie
    yossis skrev 2007-09-13 14:49:46 följande:
    Blev lite irriterad här om dagen när jag kollade upp bänken jag vill ha i köket fanns i mitt närmaste varuhus & den finns inte nånstanns, har kollat på 3 olika IKEA & den verkar inte finnas nånstanns men på hemsidan finns den & den går inte att beställa på nätet.
    Är det kanske så att den är restnoterad då?
    Vad är det för bänk?
    Taking the long way around
  • yossis
    AnneSophie skrev 2007-09-13 15:05:09 följande:
    Är det kanske så att den är restnoterad då?Vad är det för bänk?
    Ringde & frågade IKEA kundtjänst & dom kunde inte heller se vart den fanns & om den fanns kvar över huvudtaget, fanns inget restnoterat eller liknande på den heller. Men det stog inte heller något om att dom inte skulle fortsätta med den heller så dom på kundtjänst.
    Det är Äpplarö jag letar efter.
  • AnneSophie
    yossis skrev 2007-09-13 15:08:02 följande:
    Ringde & frågade IKEA kundtjänst & dom kunde inte heller se vart den fanns & om den fanns kvar över huvudtaget, fanns inget restnoterat eller liknande på den heller. Men det stog inte heller något om att dom inte skulle fortsätta med den heller så dom på kundtjänst. Det är Äpplarö jag letar efter.
    Skulle tro att den är restnoterad då. IKEA brukar vara snabba med att ta bort saker som inte är aktuella från hemsidan, så det faktum att den finns där men inte i lager ens i KK säger mig att det nog är produktions- och/eller leveransproblem.
    Taking the long way around
  • mammakölhed
    Pussgurkis skrev 2007-09-13 14:39:53 följande:
    mammakölhed- Jag har en mysinge schäslong men har inte lyckats klura ut hur man ställer armstödet i ett fast läge? *korkad*Kan du möjligtvis förklara hur man gör?Mitt armstöd åker liksom upp och ner men vill liksom inte fastna där man vill. Hur gör du?
    Jag har inte haft några problem med mina armstöd så det har jag inte tänkt på hur man gör... När jag provade att fälla armstödet nu så kom jag på att jag inte vet hur man gör det Generad
    ***Amanda & Lovisa mammas älsklingar***
  • Jumjum84

Äpplarö tror jag räknas som sommarsortiment.. visst är det en bänk till ett utemöblemang? Eller är jag helt ute och snurrar nu? I vilket fall så sålde IKEA slut på sommarsortimentet för länge sedan och det kan vara så att den ligger kvar i systemen för att den kommer tillbaka till nästa sommar. OCh att de inte hun nit ta bort den från hemsidan. Kan va så.. säger dock inte att det är så =)

• Vildblomman

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90030026 är det denna du letar efter? det är ett planteringsbord så jag antar att det är till sommarkolletionen?

yossis skrev 2007-09-13 15:08:02 följande:
    Ringde & frågade IKEA kundtjänst & dom kunde inte heller se vart den fanns & om den fanns kvar över huvudtaget, fanns inget restnoterat eller liknande på den heller. Men det stog inte heller något om att dom inte skulle fortsätta med den heller så dom på kundtjänst. Det är Äpplarö jag letar efter.
  • IaPia76

Äpplarö räknas till sommarsortimentet så jag tror inte den finns att få tag på. Kommer kanske nästa år?

• Joline

Väldigt mkt IKEA i vårt vardagsrum!!

Bilder finns i galleriet

• summit
    Joline skrev 2007-09-14 01:56:00 följande:
    Väldigt mkt IKEA i vårt vardagsrum!! Bilder finns i galleriet
    JÄÄÄÄÄTTE FINT NI HADE HEMMA!!!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
Svar på tråden ikea-tråden