• Anonym

MÅSTE killar tömma pungen?

Min kompis hävdar att killar måste runka varannan/var tredje dag för att "lätta på trycket", om de inte har sex.

Min man säger att han aldrig runkar, och vi har inte sex så pass ofta som var tredje dag.

Vad tror ni?
    Får killar verkligen ont/besvär om de inte får komma?

• Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?
  • Johwford
    Anonym skrev 2007-08-29 10:41:31 följande:

Min man råkade ut för Bitestickel-inflamation för några år sedan. Rådet han fick av läkaren, för att inte få det igen, var att ha ett aktivt sexliv.. Kan ju vara bra att "tömma" pungen ibland..

Absolut Nödvändigt att tömma ofta , minst var 3 dag sägs det , resultatet syns alltid i provrörets botten :)

• Johwford
    Anonym skrev 2007-08-29 10:41:31 följande:

Min man råkade ut för Bitestickel-inflamation för några år sedan. Rådet han fick av läkaren, för att inte få det igen, var att ha ett aktivt sexliv.. Kan ju vara bra att "tömma" pungen ibland..

Absolut Nödvändigt att tömma ofta , minst var 3 dag sägs det , resultatet syns alltid i provrörets botten :)

• Anonym (Killen)
    Anonym ((man)) skrev 2007-09-05 20:46:42 följande:

Som någon redan nämnt måste kladdet komma ut förr eller senare. Sköter man det inte dagtid blir det "våta drömmar" efter ett tag.

sv.wikipedia.org/wiki/Pollution

Hur lång tid tar det innan detta händer? Någon som varit med om det som kan berätta?
  • Anonym (Undergiven)
    missfarsta skrev 2007-09-25 08:38:33 följande:
    men herre...jag o min sambo runkar och onanerar...skulle inte vilja vara utand et..hahaha

för mig är det lika viktigt som sex...har juh hört att vissa förbjuder sin partner att runka...vilket jag aldrig skulle Räcka ut tungan
    Att förbjuda det bara för att är ju märkligt som jag ser det. Mer förståeligt är det väl att vissa kan ha invändningar på vad ens partner kollar på eller fantiserar om under tiden, men samtidigt tycker jag själv att alla får fantisera om (men inte alltid leva ut det hela om det nu skadar någon) vad de vill och vad personer tänder på styr de ju knappast själva.

Dock kan det ju vara väldigt intressant att få runkförbud av sin partner för att hon vill retas sexuellt och inte låta mig få komma eller få stimulering på egen hand utan att hon får vara med och styra och bestämma över min njutning.
  • Anonym (D'archangel)
    Anonym (Noddy) skrev 2007-09-05 21:57:32 följande:

Om man runkar men inte kommer flera gånger. Låt säga om man är ifrån varandra på en vecka. Så kan jag garantera att man kommer få något som kallas blueballs. Det är inte skönt. Det gör så ont att man knappt kan gå. Och sen när man har sex i detta tillståndet gör det jääääävligt ont när man väl kommer. Så att spara sig en vecka med smårunkande och sluta precis innan är inte att rekommendera.

Tänk på att det är killen i filmen som skrivit brevet.

Länka gärna till en enda artikel (utanför "manosfären" eller nåt) som beskriver vad blueballs är och hur det fungerar. Det är rent trams. I värsta fall är det någon sorts grej man kör med för att få till någon sorts mercy-fuck.

Män som säger att de "inte får ut något" av att runka säger så för att det är artigt att säga så. Det får tjejen att känna sig bra och tillräcklig. Det funkar ju, eller hur?

Jag runkar nästan varje dag. Inte för att jag måste, men för att det är skönt och jag tänker mycket på sex. Har aldrig varit med om "pollution" eftersom jag runkar regelbundet även när jag har partner.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Undergiven) skrev 2016-06-03 11:59:21 följande:

Att förbjuda det bara för att är ju märkligt som jag ser det. Mer förståeligt är det väl att vissa kan ha invändningar på vad ens partner kollar på eller fantiserar om under tiden, men samtidigt tycker jag själv att alla får fantisera om (men inte alltid leva ut det hela om det nu skadar någon) vad de vill och vad personer tänder på styr de ju knappast själva.

Dock kan det ju vara väldigt intressant att få runkförbud av sin partner för att hon vill retas sexuellt och inte låta mig få komma eller få stimulering på egen hand utan att hon får vara med och styra och bestämma över min njutning.

Håller med på att det finns en viss njutning i att hon förbjuder en att runka och att komma. Bäst vore med en kukbur så man inte kan få stånd och ej heller ta på själva kuken utan tillåtelse från henne. Hon låser upp en när hon tycker det är lämpligt - exempelvis vid teasing eller vid tvättning.
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Killen) skrev 2016-06-03 12:42:56 följande:
    Håller med på att det finns en viss njutning i att hon förbjuder en att runka och att komma. Bäst vore med en kukbur så man inte kan få stånd och ej heller ta på själva kuken utan tillåtelse från henne. Hon låser upp en när hon tycker det är lämpligt - exempelvis vid teasing eller vid tvättning.
    Beror ju på vad man är ute efter. Själv älskar jag mycket sex och beröring även om jag inte får lov att komma eller röra själv och det blir på min partners villkor. Fast visst hade nog kukbur kunnat vara intressant som en extra leksak ibland, men att ha den på sig hela tiden i långa perioder utan stimulans alls hade troligen för mig mest varit tråkigt och avtändande. Dessutom tycker jag de verkar rätt opraktiska för långvarigt bruk och ställa till problem med sömnen, att de skaver och en massa annat. Tror faktiskt att onaniförbud med riktigt avskräckande straff om man inte håller det funkar mycket bättre i vardagen.
  • Anonym (Jodå...)

Ja, tydligen.
    Hade jag fått några kronor varje gång jag hjälp till med handen hade jag kunnat köpa mig en ny småbil idag.

Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?