• Anonym

MÅSTE killar tömma pungen?

Min kompis hävdar att killar måste runka varannan/var tredje dag för att "lätta på trycket", om de inte har sex.

Min man säger att han aldrig runkar, och vi har inte sex så pass ofta som var tredje dag.

Vad tror ni?
    Får killar verkligen ont/besvär om de inte får komma?

• Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?
  • Anonym (Smarty)

Hej.

Jag som är kille måste "tömma" då och då. Behovet att bara få "tömma i henne" blir väldigt starkt om man inte haft sex på några dagar.

Det är dock skillnad på att runka och att tömma i henne.

Vidare mår man psykiskt bättre om man får tömma regelbundet.

• Anonym (Noddy)

Om man runkar men inte kommer flera gånger. Låt säga om man är ifrån varandra på en vecka. Så kan jag garantera att man kommer få något som kallas blueballs. Det är inte skönt. Det gör så ont att man knappt kan gå. Och sen när man har sex i detta tillståndet gör det jääääävligt ont när man väl kommer. Så att spara sig en vecka med smårunkande och sluta precis innan är inte att rekommendera.

Tänk på att det är killen i filmen som skrivit brevet.

• Liveit1971

Blueballs är inte så våldsamt vanligt, vad jag har förstått. Vad som händer med sperma som produceras men inte kommer ut är att den tas upp av kroppen och försvinner ut med urinet. Vad som däremot gäller var tredje dag är att det är så länge det tar att producera en "maxdos". Tömmer man sig inte då så tas överflödet upp av kroppen.

• Anonym (jaså)

Min man BEHÖVER aldrig runka, och han har inte våta drömmar för det. Han kan helt enkelt glömma bort sin sexlust och inte behöva nått på månader. (Som tur för mig så gör han det inte när jag är i närheten ) Men alla män får i alla fall inte våta drömmar för att dom inte haft utläsning på länge...

• Dorian Ertymexx

Nej, killar får inte ont av att inte runka. Däremot kan man få spontan sädestömning om man inte onanerar. Det skapas hela tiden nya spermier, så de gamla måste kasseras helt enkelt.

Men att man skulle få ont eller bråck eller skit, det är bara blaj och gnäll. Möjligen psykosomatiskt.

• FixarFrasse

Hehe,
    Nej, man hamnar väl inte ett ett sjukdomstillstånd om man INTE skjuter, men som ni redan varit inne på (delvis iaf) riskerar man ju oplanerade utlösningar i sömnen eller bara man drar lite vid tvättning...

Så det är bättre att skjuta kontrollerat i ett papper (eller på annat valfritt kontrollerat mål) än att skjuta okontrollerat i lakanen eller på duschkaklet...

• missfarsta

men herre...jag o min sambo runkar och onanerar...skulle inte vilja vara utand et..hahaha

för mig är det lika viktigt som sex...har juh hört att vissa förbjuder sin partner att runka...vilket jag aldrig skulle Räcka ut tungan

• Dorian Ertymexx
    FixarFrasse skrev 2007-09-25 08:35:16 följande:
    Hehe, Nej, man hamnar väl inte ett ett sjukdomstillstånd om man INTE skjuter, men som ni redan varit inne på (delvis iaf) riskerar man ju oplanerade utlösningar i sömnen eller bara man drar lite vid tvättning...Så det är bättre att skjuta kontrollerat i ett papper (eller på annat valfritt kontrollerat mål) än att skjuta okontrollerat i lakanen eller på duschkaklet...
    Japp. Och det är ju inte som att det är otrevligt att hantera saken på egen hand heller.
  • Dorian Ertymexx
    missfarsta skrev 2007-09-25 08:38:33 följande:
    men herre...jag o min sambo runkar och onanerar...skulle inte vilja vara utand et..hahahaför mig är det lika viktigt som sex...har juh hört att vissa förbjuder sin partner att runka...vilket jag aldrig skulle
    Nej, jag förstår inte det där alls faktiskt... Får man inte klia sig själv på ryggen heller? Eller äta någon annans mat!?
Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?