• Anonym

MÅSTE killar tömma pungen?

Min kompis hävdar att killar måste runka varannan/var tredje dag för att "lätta på trycket", om de inte har sex.

Min man säger att han aldrig runkar, och vi har inte sex så pass ofta som var tredje dag.

Vad tror ni?
    Får killar verkligen ont/besvär om de inte får komma?

• Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?
  • Anonym (loppan)

Det är inte sant att de måste eftersom det mesta stimuleras att produceras spermier när man startat stimuleringen så att säga. Däremot blir killar oftast känsligare om de inte fått utlösning på ett tag och det kan bli svårare att inte komma snabbt. Har dock hört killkompisar som kan få lite ont om de har på börjat men inte fått avsluta men det är ju inte samma sak.
    Och alla killar har inte onani som farvorit utan klart att det varierar precis som med tjejer. Skillnaden är bara att man märker på en kille om han gjort det medan tjejer kan göra hur ofta de vill utan att det märks. HihiFlört

• Anonym

Min sambo runkar aldrig heller... han tycker inte om att tillfredställa sig själv säger han, och när jag bett honom runka inför mig vill han absolut inte det, han gjorde det inte ens så ofta när han var singel har han berättat, kanske någon gång varje/varannan vecka..
    men han älskar ju sex med mig, det är det bästa som finns :) så det känns sjukt skönt :) så nej alla killar runkar faktiskt inte, tro det eller ej :) jag hade också svårt att tro på det, men NU tror jag verkligen på det, jag har fattat det nu.. känner honom SÅ väl.

• Anonym

Så säger min man också! Han vill inte för att han har mig! O det är ju upp till honom!

Anonym skrev 2007-08-29 07:44:32 följande:
    Jag VILL att min sambo ska runka ibland, men han säger att han inte får ut något av det, så jag tror inte att han ljuger
  • Anonym

Min man råkade ut för Bitestickel-inflamation för några år sedan. Rådet han fick av läkaren, för att inte få det igen, var att ha ett aktivt sexliv.. Kan ju vara bra att "tömma" pungen ibland..

• sakoline

Vi kvinnor kan väl också få ont av att inte bli tillfredsställda vid sex. När man är hård resp. våt kan det vara obehagligt att inte få "ur sig det".

• sakoline

*Inte vi kvinnor:
    utan En del

• Dahliaer

Min måste det men inte så ofta som varannan dag. Annars sköter kroppen om det själv, oftast genom nattliga pollutioner

• Anonym (hej)

MIn man runkar inte heller " jag får inte ut något utav det" Säger han...
    har läst flera inlägg som låter likadant, undra om de ljuger? för min man säger att han runkar aldrig?? ska man verkligen tro på det??

• Anonym

Min sambo måste tömma ungefär var 3:e-4:e dag för annars får han jätteont i pungen. Det töms väl annars automatisk (på natten) som fler skriver här. Men jag vet inte om min sambo i såfall har nån defekt i sin pung för han får alltså jätteont när han inte tömt (runkat eller haft sex) på ett tag och måste genast gå och runka av den, inte för njutingens skull utan just för tömningen, ibland får jag hjälpa honom lite . Skulle han stå ut med smärtan kanske det skulle komma ut automatiskt, men det vet vi inte för han har aldrig väntat så länge pga att han får så ont.

Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?