• Anonym

MÅSTE killar tömma pungen?

Min kompis hävdar att killar måste runka varannan/var tredje dag för att "lätta på trycket", om de inte har sex.

Min man säger att han aldrig runkar, och vi har inte sex så pass ofta som var tredje dag.

Vad tror ni?
    Får killar verkligen ont/besvär om de inte får komma?

• Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?
  • Tobben

53 dagar har jag klarat utan utlösning, det gav infa men vad jag kan minnas.

• Anonym (Man3)
    Tobben skrev 2025-05-25 09:11:40 följande:

53 dagar har jag klarat utan utlösning, det gav infa men vad jag kan minnas.

Intressant. Hur kände du dig efter 50 dagar? Blev du kåt på allt?
  • Tobben
    Anonym (Man3) skrev 2025-05-25 09:23:30 följande:
    Intressant. Hur kände du dig efter 50 dagar? Blev du kåt på allt?
    Desperationen var nog inte större än normalt. Jag blir alltid kåt på allt.
    Det är snarare så att jag blir mindre kåt när jag inte har sex.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2007-08-29 07:21:42 följande:
    MÅSTE killar tömma pungen?

Min kompis hävdar att killar måste runka varannan/var tredje dag för att "lätta på trycket", om de inte har sex.

Min man säger att han aldrig runkar, och vi har inte sex så pass ofta som var tredje dag.

Vad tror ni?
    Får killar verkligen ont/besvär om de inte får komma?

Ja, det måste vi. Helst varje eller varannan dag och helst i hennes mun, annars kan vi bli DÖDSSJUKA! Död Skrattande
  • KimLinnefeldt
    Tobben skrev 2025-05-25 09:59:31 följande:
    Desperationen var nog inte större än normalt. Jag blir alltid kåt på allt.
    Det är snarare så att jag blir mindre kåt när jag inte har sex.
    Ja, håller med. Use it or loose it.

Det där med att tömma pungen är nog mest en skröna, en metafor för längtan efter närhet och sex.

Pungen behöver inte tömmas, spermierna bildas och återbildas hela tiden. Det som töms är i så fall prostatan, det är där sädesvätskan bildas.

Men jag är inte säker på att en fylld prostata existerar, eller att det skulle påverka så mycket.
  • Anonym (Apropå dumma frågor)
    Anonym (Raksvararen) skrev 2025-05-24 09:30:54 följande:

Dags för att skippa PK-svaren och ge lite raka och ärliga svar istället

Måste killar tömma pungen? Ja

Är det osexigt med tjejer som inte ställer upp på det? Ja

Är killar som intygar att killar inte behöver tömma pungen fjollor som inte vågar stå för sina sexuella behov? Ja

Är det vidrigt med tjejer som kommer fram till att killar inte behöver tömma pungen och fullt jämförbart med att män resonerar fram att bindor för kvinnor egentligen inte behövs? Ja

Det där var ju framstående trams.

Om du inte löser det med fröken höger så får du till sist spontan utlösning medan du sover. Män klarar sig därför helt utmärkt utan både sex och onani om de måste. 

Men sen finns det några stackare som har lite fel på regleringen i det där systemet och då inträffar sånt som blue balls. Om man kan googla lite så ser man att det beskrivs som "harmless but uncomfortable".

Det är inte konstigare än att vissa kvinnor har helvetesont vid mens medan andra inte har det.

Naturen bryr sig bara om good enough. Överlever du och kan föröka dig så var det inte ett kritiskt fel även om det kanske gör ont tillfälligt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jodå...)

Han gapar om blueballs!

• Anonym (Undrar)

Pungen tömmer sig väl själv om man inte tömmer den på egen hand?

• Anonym (Raksvararen)
    Anonym (Vilija) skrev 2025-05-27 20:22:30 följande:
    Skaffa en kateter för en mer automatisk process och så slipper du tjata på andra om det.
    Tyvärr, skulle inte funka. Tjejerna skulle bli tokiga om det kom en tjej som heter katater och tog deras våta dröm.
Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?