• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • maggan75
    Mollymajs skrev 2007-09-10 13:20:46 följande:
    Vem va det som maialde kundtjänst om varför de inte har samma sortiment i butik o på nätet? Har ni fått svar?
    Det var jag som mailade..... trpdde jag skulle fåt svar idag men icke Lovar att jag ska skriva här vad de sa
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75

När man talar om trollen   Här kommer svaret

Hej och tack för ditt mail!

Ca 70% av vårt sortiment ligger ute på nätet.
    De försöker lägga ut de mest attraktiva varorna och självklart mode och
    kampanjvarorna.

Med vänlig hälsning
    Emelie Carlsson
    Lindex Kundtjänst

• LillaÄrtan

Mitt Lindex hade inte fått in nå velourbrallor alls, inte ett enda par finns att köpa!
    Skitbesviken då det var just de jag skulle handla idag.. Men blev prick- och gitarrbody iallafall. Knasigt att bodysarna finns upp till strl 92 men byxor bara till strl 80...

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • maggan75

Jag var på 2 olika Lindex idag och de hade bara de ljusrosa och de bruna velour brallorna

• lollypop
    maggan75 skrev 2007-09-10 16:24:36 följande:
    När man talar om trollen   Här kommer svaret Hej och tack för ditt mail!Ca 70% av vårt sortiment ligger ute på nätet.De försöker lägga ut de mest attraktiva varorna och självklart mode ochkampanjvarorna.Med vänlig hälsningEmelie CarlssonLindex Kundtjänst
    De mest attraktiva varorna!!!??? Förvånad
    Då har dom ju missat grovt... Med tanke på att MOLNOVERALLEN inte finns där!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Mollymajs

Fast det gjorde jag. eller jag chansade att det gick och de sa att kläderna ska absolut hålla färgen när man tvättar de de första gångerna speciellt när det är barnkläder. sen är det klart de tappar färgen efter många tvättar som nästan alla kläder gör men de på Lindex sa att reklamera.

adrenalin skrev 2007-09-10 14:30:54 följande:
    fast man kan väl inte reklamera ifall de blir urtvättade snabbt? Vissa plagg håller färgen bra, tex de nya retroplaggen, medan andra blir dassiga nästan direkt.
  • Mollymajs

Då har vi svaret på gåten Men det ja inte fröstår är att personalen på flera Lindex säger att webben ska ha hela sortimentet och inte butikerna. mailade faktiskt själv denna fråga så får vi se va de säger

maggan75 skrev 2007-09-10 16:24:36 följande:
    När man talar om trollen   Här kommer svaret Hej och tack för ditt mail!Ca 70% av vårt sortiment ligger ute på nätet.De försöker lägga ut de mest attraktiva varorna och självklart mode ochkampanjvarorna.Med vänlig hälsningEmelie CarlssonLindex Kundtjänst
  • Mollymajs

Vad är JAVA för färg? tycker det är svårt o se. Är den brun o vit eller är den brun o rosa? eller är det nåt helt annat?
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=624535&parentid=0&color=603181&NewView=true

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)