• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • annaknin
    lollypop skrev 2007-09-10 16:34:45 följande:
    De mest attraktiva varorna!!!??? Då har dom ju missat grovt... Med tanke på att MOLNOVERALLEN inte finns där!!!
    Håller med!

Angående kvaliten på varorna så tycker jag att den är jättebra! Inte en enda av Leons Lindex-kläder har blivit urtvättade i färgen eller ens noppriga!
    Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • Line80

Antar att dom randiga velour byxorna som sägs komma.. ser ut som de randiga valour tröjorna som finns.. det är bara en gissning alltså..

• miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-09-10 16:49:59 följande:
    Vad är JAVA för färg? tycker det är svårt o se. Är den brun o vit eller är den brun o rosa? eller är det nåt helt annat?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Brun och rosa skulle jag säga.
    Förstorade bilden, och då tycker jag ännu mer att den ser rosa ut.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaÄrtan

Säger också brun & rosa

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • Helle

Var in idag för att kolla efter velour-byxorna. För det första, varför hänger de på tjejavdelningen. De fungerar ju lika bra till killar. För det andra, här har vi två Lindex och det var precis utrakat. Fanns ett par byxor i stora storlekar och så hade jag turen att få tag i ett par svarta 86 till sonen, men inga bruna Att ta 3 för 2 var inte att tänka på. Får väl kika igen men det lät inte som det skulle komma in fler.

• KRAM

Jag frågade Lindexpersonalen vilka färger som skulle komma i velourbyxor och då gick hon och kikade i pärmen och sa sedan att det BARA var svart och lila!!!

De andra färgerna är det också ta 3 betala för 2? Finns det någon som har sett eller köpt typ röda, gröna eller är det hörsegen?

♥ Mina små hjärtan Ethel (16/8-05) & Alve (1/2-07) ♥
  • miniGrynet

Vet inte om det tagits upp redan i den här snabba tråden, men jag vill slå ett slag för tightsen som finns på "bebis-avdelningen".
    Dom ingår i 3 för 2, har en liten stjärna på höften.
    Finns i olika färger. Vi har lila, bruna och rosa. Jättebra, sitter bra (i alla fall på Elise) och håller bra i tvätten.
    Lätta att matcha med andra kläder, vi har haft dom under jeans en dag ute också, fungerade jättebra det med.

http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111361&prodid=603177&parentid=0&color=474582&NewView=true

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Thyran

Frågar en gång till...Oj vad här skrivs. man hänger ju inte med. men nu har jag oxå tittat på molnoverallen (fanns alla stl. kvar) men jag tyckte det vita (molnen)på overallen såg solkigt ut... Valde den grå typ ulliga med bruna muddar och brun dragkedja. Vad velig man är, för nu funderar jag på om den luddar...någon som vet?? Vel, vel..

• josse82
    Mollymajs skrev 2007-09-10 16:49:59 följande:
    Vad är JAVA för färg? tycker det är svårt o se. Är den brun o vit eller är den brun o rosa? eller är det nåt helt annat?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Den är brun och rosa
  • Lindadjo

Hejsan! Jag var bara tvungen att lägga till den här tråden till mina favoriter. Är det nånting jag har mycket av så är det Lindex-kläder. Tycker de har sååååå mycket fint nu

Den barnvagnstokiga 2-barns mamman
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)