• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-10 22:08:05 följande:
    Jag kanske skulle köpa dem ändå, han kommer ju kunna ha dem ett tag till innan han blir "stor"... Ha ha, gud vad jag velar fram och tillbaka. De verkar ju rätt små i storleken. min son är också 73 cm lång (8 mån).Jag är nyfiken på de där randiga velourisarna som nån skrev om förut. Hoppas de hade rätt om att de kommer!
    Du kommer inte ångra dig... Åk genast och köp.. Dom är döcoola på.. Dom lär ju passa bättre sen när dom kan gå oxå... Eller det kanske din lille kille redan gör??
  • Snorky
    Alexa skrev 2007-09-10 21:38:55 följande:
    Jag säger som dig... Denna tråden ÄR livsfarlig... Är ju på Lindex jämt.. Och typ 20 meter därifrån ligger Po.p... Så detta FL är HEMSKT rent ut sagt... Iaf för en shoppinggalen mamma som jag..
    hihi... det är bra att ha nåt att skylla på! Men inte fasen har jag nån annan gång varit på Lindex 5 dagar av 6! Samma sak med pop-tråden, den påverkas man också massa av! på gott o ont!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-09-10 22:10:25 följande:
    hihi... det är bra att ha nåt att skylla på! Men inte fasen har jag nån annan gång varit på Lindex 5 dagar av 6! Samma sak med pop-tråden, den påverkas man också massa av! på gott o ont!
    Japp... Som bara den... Men vad gör man inte för dom små... Själv har jag ju 10 minuters gångväg till närmsta köpcentra med typ 100 butiker... Farligt kan jag säga...  
  • Line80
    Snorky skrev 2007-09-10 22:10:25 följande:
    nej jag håller fullkomligen med.. dessa trådar är farliga men jag skulle inte klara mej utan dom heller.. så visst är man beroende.. helt sjuk ju.
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-10 22:07:57 följande:
    Jag har ju redan äkta varan... Me&I bruna plyschhängslebyxor med hjärta på rumpan Fiiinare byxor får man leta efter!!!!!.....
    Ååååh... Dom hade jag med velat ha... *avis* Fast jag har beställt dom prickiga nu... *hihi* Kanske skulle beställt sura grodorna ist.. För nu har jag ju bruna hängslevelourisar ju... hmmm...
  • lollypop
    Alexa skrev 2007-09-10 22:12:41 följande:
    Japp... Som bara den... Men vad gör man inte för dom små... Själv har jag ju 10 minuters gångväg till närmsta köpcentra med typ 100 butiker... Farligt kan jag säga...  
    I KNOW THE FEELING!!!
  • Line80

ingen som sett dessa populära velour hängsel byxor på tradera? dom lär ju ryka som smör där isf kan jag tro

• lollypop
    Alexa skrev 2007-09-10 22:13:58 följande:
    Ååååh... Dom hade jag med velat ha... *avis* Fast jag har beställt dom prickiga nu... *hihi* Kanske skulle beställt sura grodorna ist.. För nu har jag ju bruna hängslevelourisar ju... hmmm...
    Du har all rätt i världen att va avis...

Jag kommer GRÅTA när dottern växer ur dom
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-10 22:14:14 följande:
    I KNOW THE FEELING!!!
    hehehehehehehe... mmmm....
  • jojoa75

De bruna hängslevelourisarna hade jag aldrig kunnat drömma om att sätta på min femårige son, fast att de fanns i hans strl... Förvånad
    Men i strl 86 på min lilla tjej är de suuuperfina!! Tycker dock att den bruna färgen inte är jätterolig, finns många andra finare nyanser av brunt, tex dom som lollypop nämnde...

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)