• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-10 22:16:09 följande:
    Du har all rätt i världen att va avis... Jag kommer GRÅTA när dottern växer ur dom
    bla bla bla...
  • Line80

tittade efter dom bruna velourisarna på mitt närmsta lindex.. =cykelavstånd.. men där fanns inte ens de vanliga velour brallorna i några nya färger

• solida

Alexa> japp, min son är ett underbarn. Snart börjar han väl göra kullerbyttor och hoppa på ett ben.
    Det är det jag tänker, sen när ahn kan gå. Då ska han nog gå på förskolan, och där är de ju inte så praktiska. Men han ska ju inte vara där varje dag dygnet runt.

• Snorky

Jag har också spanat på de bruna hängselvelourisarna... superfina... MEN inte ett dugg praktiskt när man äntligen fått grabben till att potträna... man har inte riktigt tid att krångla med hängslen när han kommer på att han vill kissa, för då har det redan kommit ett par droppar i kalsongerna, så då ska det gå snabbt!!

O vi har också redan de bruna med hjärtat från me&i som han fortfarande kan ha!! Men de blir som sagt inte så mkt använda längre.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-10 22:17:52 följande:
    Alexa> japp, min son är ett underbarn. Snart börjar han väl göra kullerbyttor och hoppa på ett ben. Det är det jag tänker, sen när ahn kan gå. Då ska han nog gå på förskolan, och där är de ju inte så praktiska. Men han ska ju inte vara där varje dag dygnet runt.
    Precis... Han kommer ju vara hemma och mysa i sina velourisar en hel del oxå... Eller vara ute med mamma och shoppa...
  • lollypop
    jojoa75 skrev 2007-09-10 22:16:46 följande:
    De bruna hängslevelourisarna hade jag aldrig kunnat drömma om att sätta på min femårige son, fast att de fanns i hans strl... Men i strl 86 på min lilla tjej är de suuuperfina!! Tycker dock att den bruna färgen inte är jätterolig, finns många andra finare nyanser av brunt, tex dom som lollypop nämnde...
    Ja, det håller jag fullständigt med om!
    Det var nog också lite därför jag blev besviken... För på alla bilder som lagts ut/ visats så har den bruna färgen varit missvisande!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-09-10 22:18:14 följande:
    Jag har också spanat på de bruna hängselvelourisarna... superfina... MEN inte ett dugg praktiskt när man äntligen fått grabben till att potträna... man har inte riktigt tid att krångla med hängslen när han kommer på att han vill kissa, för då har det redan kommit ett par droppar i kalsongerna, så då ska det gå snabbt!! O vi har också redan de bruna med hjärtat från me&i som han fortfarande kan ha!! Men de blir som sagt inte så mkt använda längre.
    Åååh.... Här har du en som MER ÄN GÄRNA tar avlagda turkosthjärtapårumpan velourisar...
  • miniGrynet

Jag fick ett par såna oerhört fina hängselbyxor ifrån Me&I, bruna med turkost hjärta på rumpan. Men vi hann aldrig använda dom, för vi glömde bort dom, dom var nämligen jätte jätte stora när vi fick dom.

Så synd, för dom är helt underbara! Men nu ligger dom i en låda istället, med dotterns urvuxna kläder.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • solida

lollypop> Jag var inte i ditt bildgalleri och gluttade... Den där bruna manchesterjackan från H&M, vad är det för storlek? och vad kostade den?

• Snorky
    Lokatt skrev 2007-09-10 22:07:09 följande:
    tycker allvarligt det är dax för en unisex avdelning på lindex! hängselbyxorna, varför flick lixom?! samma med plychbyxorna osv.!
    ja, absolut!! Det komiska är att de kallar ju allkids-sortimentet unisex... men varför står det flick o pojk på kvittot på de plaggen ändå??!?
    Jag handlar i princip bara på flick till min stora pojk... finns ju inget snyggt på pojk... bara massa dova mörka tråkiga färger o allt ska vara så tufft o läskigt! Min stora son tycker såna kläder är läskiga med döskallar, spöken, läskiga djur etc. o då vill jag inte köpa det till honom!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)