• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Alexa
    miniGrynet skrev 2007-09-10 22:21:39 följande:
    Jag fick ett par såna oerhört fina hängselbyxor ifrån Me&I, bruna med turkost hjärta på rumpan. Men vi hann aldrig använda dom, för vi glömde bort dom, dom var nämligen jätte jätte stora när vi fick dom. Så synd, för dom är helt underbara! Men nu ligger dom i en låda istället, med dotterns urvuxna kläder.
    Men hallåå.... JAG köper dina velourisar utan tvekan...
  • Snorky
    Alexa skrev 2007-09-10 22:12:41 följande:
    Japp... Som bara den... Men vad gör man inte för dom små... Själv har jag ju 10 minuters gångväg till närmsta köpcentra med typ 100 butiker... Farligt kan jag säga...  
    oj... ja, vi har bara nära till ica, plantagen, biltema o sånt där som inte känns så viktigt! Det är nog tur för mig!! HAHA! Fast det är ju inte svårare än att ta bilen, bussen eller ta sig en rejäl promenad!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Lokatt

snorky: jag blandar oxå hejvillt bland avdelningarna, både till sonen och dottern.
    Det är så fånigt med kvittona oxå! Kan det inte stå typ rödtröja istället för flicktröja osv.!

• lollypop
    solida skrev 2007-09-10 22:21:44 följande:
    lollypop> Jag var inte i ditt bildgalleri och gluttade... Den där bruna manchesterjackan från H&M, vad är det för storlek? och vad kostade den?
    Den är i storl. 110. Fast sonen har egentligen bara 104. Men den är kort och lite smal i modellen, så jag tog en storlek större.
    Har för mig att den kostade 299:-
    SKITSNYGG är den!!! Tjock å go!!!
  • Alexa

Nä, godnatt på er... Dröm sött om alla velourisar och stjärnor så ses vi säkert imon.. (på Lindex) 

• lollypop
    Alexa skrev 2007-09-10 22:28:22 följande:
    Nä, godnatt på er... Dröm sött om alla velourisar och stjärnor så ses vi säkert imon.. (på Lindex) 
    Natti natti
  • charmmiss
    Snorky skrev 2007-09-10 22:24:28 följande:
    oj... ja, vi har bara nära till ica, plantagen, biltema o sånt där som inte känns så viktigt! Det är nog tur för mig!! HAHA! Fast det är ju inte svårare än att ta bilen, bussen eller ta sig en rejäl promenad!
    Vivalla
  • lollypop

Nä, nu ska jag sällskapa lite med min sambo...

God natt, tjejer!!!

• bengke

Tröjan med gitarrerna, den rosa, vilka storlekar finns den i? Och den där med grön äppletryck? Kunde inte hitta dem på hemsidan.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)