• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky

Inget på tradera förvånar mig! Folk är ju galna där. Min sambo säljer akvarieväxter... han får 70:- för vissa som han kan köpa för 15:- i affärn. Dock växer det rejält i våra akvarium, så ist för att kasta de så slänger han ut det på tradera och håvar in några tusenlappar i månaden!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mollie

Herregud vad ni skriver! Här hinner man inte med alls... Tar mig ju halva natten att läsa ikapp nu ju!

Ang auktionen..., skulle nog inte ens betala 20 kr mer..., men det är jag det...

• adrenalin
    Mollie skrev 2007-09-10 23:47:04 följande:
    Herregud vad ni skriver! Här hinner man inte med alls... Tar mig ju halva natten att läsa ikapp nu ju! Ang auktionen..., skulle nog inte ens betala 20 kr mer..., men det är jag det...
    då har du kanske lite lättare att ta dig till butik också
    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Line80
    adrenalin skrev 2007-09-10 23:31:55 följande:
    nämen shit.. jag skulle kunna tänka mig betala en tjuga mer än butikspriset + frakt för att slippa gå till butiken för det är rätt jobbigt. men den dära säljaren måste va nöjd måste jag säga
    jag antar att de som budar kanske inte ens har nåt Lindex i närheten.. eller så är overallen slut i den strl där dom bor
  • zasata

ååå den overalleb var fin... tror ni sambon blir galen om jag kommer hem med en 5e overall?

• ängeln83
    zasata skrev 2007-09-11 09:35:29 följande:
    ååå den overalleb var fin... tror ni sambon blir galen om jag kommer hem med en 5e overall?
    Ha ha, förmodligen
    ¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • zasata

oh

ängeln83 skrev 2007-09-11 09:36:47 följande:
    Ha ha, förmodligen
  • Tjollabolla

Okej då frågar jag er Lindex experter! Jag blev medlem på Lindex i helgen och undrar om man kan handla på kortet och betala i slutet på månaden, eller om man först måste ansöka om det?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • josse82
    Tjollabolla skrev 2007-09-11 09:43:00 följande:
    Okej då frågar jag er Lindex experter! Jag blev medlem på Lindex i helgen och undrar om man kan handla på kortet och betala i slutet på månaden, eller om man först måste ansöka om det?
    Du måste ansöka om kredit först , ring och prata med dem så att de fixar ett lindex kort med kredit, istället för bara ett vanligt klubbkort
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)