• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • rebmetpes

det vanliga klubbkortet, får man rabatt på det? eller sånna rabattcheckar som tex coop och ica har?

• ängeln83

Kan man fixa klubbkort på internet? Jag försökte för några dagar sen men dom ville bara att jag skulle fylla i en kredig gräns hela tiden, och det vill jag inte ha.

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • josse82
    ängeln83 skrev 2007-09-11 09:47:21 följande:
    Kan man fixa klubbkort på internet? Jag försökte för några dagar sen men dom ville bara att jag skulle fylla i en kredig gräns hela tiden, och det vill jag inte ha.
    Du ska kunna det, men det är bättre att ordna det nästa gång du handlar du får ju inte missa procenten som dras av som välkomsterbjudande Tror i och för sig att de brukar skicka hem rabatten så att du kan nyttja den senare om det är så att du ansöker via internet...
  • josse82
    rebmetpes skrev 2007-09-11 09:47:13 följande:
    det vanliga klubbkortet, får man rabatt på det? eller sånna rabattcheckar som tex coop och ica har?
    Om du är en aktiv kund så ska du få rabatterbjudande varje månad samt om du har kredit så är det även bonusgrundat... Erbjudanden brukar man få i form av kuponger, direkt i butik eller via sms men oftast är det kuponger!
  • Buttelina

rebmetpes: du får hem rabatt kuponger med jämna mellanrum, dessutom har dom ibland extra rabatt, som nu har dom tex 10% rabatt på all stars märket i butiken!

• rebmetpes

vad är välkomsterbjudandet?

om man inte har kredit får man bonus ändå?
    eller rabattkuponger?

• Buttelina

du får  10 eller 20% tror jag det är på första köpet. och med kortet du får hemskickat får du en check på 50kr att handla för och sen får du rabatt kuponger.... allt detta med ett kort utan kredit, och dessutom är det kosntadsfritt kan inte bli bättre!

• miniGrynet
    bengke skrev 2007-09-10 22:37:48 följande:
    Tröjan med gitarrerna, den rosa, vilka storlekar finns den i? Och den där med grön äppletryck? Kunde inte hitta dem på hemsidan.
    Äppeltröjan:

http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=652840&parentid=0&color=624528&NewView=true

Gitarr-tröjan skulle jag vilja ha på nätet, men den finns nog inte där.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lollypop

Gårdagens inköp...

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • josse82
    rebmetpes skrev 2007-09-11 10:04:19 följande:
    vad är välkomsterbjudandet?om man inte har kredit får man bonus ändå?eller rabattkuponger?
    Brukar vara 15% rabatt på ditt första köp då du ansöker i butik, man får inte bonus då man inte har kredit men därimot kuponger, dessa kuponger brukar komma mellan den 15-19 varje månad oma jag inte mins fel...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)