• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • minnapinna

bumsan,
    japp! ring dit.

Nora 15/7 -06
  • Bumsan80

minnapinna: de hade kvar en i 92. Men annars var det bara större storlekar. Men de skulle få in fler. Jag ska inte in till stan förrän på torsdag. Så då får jag chansa att 92 finns kvar. eller så väntar jag till nästa sändning och får ett par i 86.

• Tvillingmamma2007

Hej! Är det nån som har en bild på en fleeceoverall med en uggla på? Eller nåt åt det hållet iaf, sambon hade sett nån på lindex igår

• minnapinna

tvillingmamman,
    den finns på hemsidan. jättefin, tycker jag.

bumsan,
    ahh, fler. ja, men dåså :)

Nora 15/7 -06
  • Tjollabolla

Det irriterar mig att dom inte får in hela sortimentet på hemsidan! Där borde dte ju finnas tycker jag. Vill så gärna ha body+byxorna med stjärnor, men det är slut här. Det kanske kommer mer...

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • kiron

Hi hi det var kul att läsa....

Fossing skrev 2007-09-11 14:39:50 följande:
    Nu är jag själv ingen jättefantast av Lindex kläder, men älskar de nya bruna hängselbyxorna och köper lite basplagg därifrån..Så roligt att läsa hur kläder från Lindex är både älskade i denna tråden & hatade i denna www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24666077.html
  • Kakan83

Idag kom jag hem med bodyn med stjärnor, byxorna med stjärnor, strumpprna med stjärnor och molnoverallen!! *Lycklig*

• Tvillingmamma2007

Tack! Jag trodde inte att den fanns där då molnoverallen inte fanns där. Men där ser man!

minnapinna skrev 2007-09-11 14:12:08 följande:
    tvillingmamman,den finns på hemsidan. jättefin, tycker jag.bumsan,ahh, fler. ja, men dåså :)
  • snigelina
    Fossing skrev 2007-09-11 14:39:50 följande:
    Nu är jag själv ingen jättefantast av Lindex kläder, men älskar de nya bruna hängselbyxorna och köper lite basplagg därifrån..Så roligt att läsa hur kläder från Lindex är både älskade i denna tråden & hatade i denna www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24666077.html
    Fast jag står på båda sidor. Jag ogillar STARKT denna kopierng av många andra småmärken! Ibland är det riktigt, riktigt pinsamt, som tex med luftballongerna om den grå tunikan med vita prickar och rosa kantband. Jag köper INTE dessa kopierade plagg.

Det är skillnad på att kopiera och inspireras av trender och andra märken.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)