• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • NovasMam
    kornelia skrev 2007-09-11 13:02:41 följande:
    Hej!Ser att ni har oliak åsikter om velourhängslebyxan & kaninerna. Jag köpte kanintightsen till min dotter & de är så söta...Kaniner på de små benen när hon springer omkring, kan det vara gosigare! Men ändå tufft!Velourhängslebyxabn är JÄTTEFINA då man har en fin matchande tröja under. Jag köpte rosa/brun/vit randig att ha under, superfint. Ser inte alls bebislikt ut, men väldigt "dagismysigt" *älskar Lindex*

åhhhhhhhhhh e de nån som har bilder på sitt/sina "stora" barn i velourhängselbyxor!

jag vill se om jag kanske kan tycka det e fint =)..

klart man kan ändra sig men näeeee min 3-åring såg bara löjlig ut, hihi..

• doyoumind

Någon som vet om Lindex fått in någon fin tjockare vinteroverall? (ej fleece) Har redan inhandlat 2 i fleece därifrån. En expedit sa till mig att hon trodde att molnoverallen skulle komma in hela tiden..att det var påfyllning på den för de som är nyfikna.

• snigelina
    NovasMam skrev 2007-09-11 15:59:41 följande:
    åhhhhhhhhhh e de nån som har bilder på sitt/sina "stora" barn i velourhängselbyxor!
    jag vill se om jag kanske kan tycka det e fint =)..
    klart man kan ändra sig men näeeee min 3-åring såg bara löjlig ut, hihi..
    Kan försöka fixa foto på min 2,5-åring. Är inte helt nöjd med storleken på dem, dock. Skulle nog behöva ha 104 om nån kan sy upp benen åt mig *s* för det känns som de kommer sitta tight i grenen och särskilt om de krymper i tvätten.
  • Mstery

Nu har jag köpt molnoverallen, trodde att det skulle vara en höst/vår overall. Hoppas att det inte blir för svettigt med den i vinter då. Nöjd är jag iaf..fast öppningen på den var väll inte den smartaste till små barn

• Linella

Om det kan kan vara till nytta för någon:

På Lindex i Barkarby (i Järfälla, utanför Stockholm) fanns det idag vid 14-tiden:
    4-5 molnoveraller i olika storlekar, 7-8  bruna  velour hängselbyxor i stora strl, och ett gäng velourbyxor i strl 86 och uppåt i färgerna svart, lila och cerise.

• Ellien

Jag har en fundering...
    Var på Lindex idag (igen!) för att se om "mitt" Lindex hade fått in några velourbyxor. Inte ett enda par fanns. Däremot fanns det otaliga av de andra byxorna som ingår i "ta 3 betala för 2"-sortimentet. De där som är som tunna mjukisbyxor. De fanns i en mängd olika färger, bl.a. grönt, blått och grått. De som tidigare har sagt att velourbyxorna skulle komma i de färgerna - det är inte så att det är olika byxor vi pratar om? Hoppas ju givetvis att jag har fel och att velourbyxorna kommer i måååånga färger men jag blev lite fundersam...

Hm, blev kanske lite invecklat men ni förstår säkert hur jag menar

• almn

Den där fin fina moln overallan såg jag idag! Såå fin!  Tyvärr är min gosse förstor för den! Men sambons syster får liten snart!

Där var några kvar i olika storlekar (i Eslöv)

• ängeln83

På Lindex i Jönköping finns det en massa moln overaller, men allvarligt, varför denna hysterin om denna overall?

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • annaknin
    ängeln83 skrev 2007-09-11 16:54:21 följande:
    På Lindex i Jönköping finns det en massa moln overaller, men allvarligt, varför denna hysterin om denna overall?
    För att den är så fin!
    Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)