• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    siciliana skrev 2007-09-11 11:06:48 följande:
    Den är sååå fin! Måste tillverka en lillesyster till Wille som kan ha en sån!
    En som gillar den alltså...

Jag tror att den kan passa på rätt barn... Måste nästan prova på Elise om vi är på Lindex snart.
    Den är lite ful-snygg tycker jag...

Tack för era ärliga åsikter!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • snigelina

Tillbaka från dagens Lindex-shopping De lila och svarta velourbyxorna hade kommit in, så det blev ett par lilla till 2-åringen, samt en lilarandig tröja till henne och 5-åringen. De svarta hoppar jag över och likaså de gröna, när de nu kommer in. Inga randiga fanns, så det var nog gårdagens expedit som sett fel.

Nu ska jag försöka hålla mig ifrån Lindex ett tag. Barnens garderober är fulla och det börjar eka tomt i plånboken

• snigelina

Angående kanintyget tycker jag att det är apfult. Har inget emot retro annars, men just de kaninerna ser så sura ut och har konstiga ögon. Gillar dessutom inte när många av kaninerna hamnar upp och ner.

• miniGrynet
    snigelina skrev 2007-09-11 11:20:20 följande:
    Angående kanintyget tycker jag att det är apfult. Har inget emot retro annars, men just de kaninerna ser så sura ut och har konstiga ögon. Gillar dessutom inte när många av kaninerna hamnar upp och ner.
    Nej, det är lite underligt att så många är upp och ner... håller med!
  • NovasMam

tjosan..

va på lindex idag å fick shoppat lite fint.. =) lite söta tunikor te nova, hon älskar ju å ha klänning!
    sen så va jag tvungen å prova velour hängselbyxorna på henne (hon blev nyss tre år å e lång å smal) jag höll på å garva ihjäl sig, hon såg inte klok ut! som en förvuxen bebis å näeee fyyyyyyyyyyyyyyy jag gillade inte dem alls! jag gillar absolut modellen men kanske bara på barn upp te 86 eller nåt =) å sen tyckte jag liksom någon annan att den bruna färgen va inte alls fin..
    dock köpte jag ett par orangea manchesterhängselbyssor mä hjärta på på HM:s rea för 49:- (vet dom fanns för ett år sen eller ännu mer..) å te min orangehåriga dotter blev dem ascoola! men veloren NEJ TACK =)

• miniGrynet

NovasMam

Vad blev det för tunikor? *nyfiken*

• Mammanseko

NovasMam: Har du fått tag i den grå overallen med L på bröstet?

• Line80
    snigelina skrev 2007-09-11 11:20:20 följande:
    vilken tur att smaken är som baken
    jag älskar byxorna men tunikan tycker jag blir för mtk mönster upptill lixom
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-09-11 12:09:35 följande:
    vilken tur att smaken är som baken jag älskar byxorna men tunikan tycker jag blir för mtk mönster upptill lixom
    Javisst! Vi föredrar Molos kaniner istället, har fyra plagg med dem
  • Line80
    snigelina skrev 2007-09-11 12:13:24 följande:
    Javisst! Vi föredrar Molos kaniner istället, har fyra plagg med dem
    å jag gillade inte alls molos kaniner men just för färgen mest
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)