• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • 0Love0

Kläderna med elefanter på har dom slutat sälja dom=(?

• snigelina
    Ellien skrev 2007-09-11 16:49:49 följande:
    Jag har en fundering... Var på Lindex idag (igen!) för att se om "mitt" Lindex hade fått in några velourbyxor. Inte ett enda par fanns. Däremot fanns det otaliga av de andra byxorna som ingår i "ta 3 betala för 2"-sortimentet. De där som är som tunna mjukisbyxor. De fanns i en mängd olika färger, bl.a. grönt, blått och grått. De som tidigare har sagt att velourbyxorna skulle komma i de färgerna - det är inte så att det är olika byxor vi pratar om? Hoppas ju givetvis att jag har fel och att velourbyxorna kommer i måååånga färger men jag blev lite fundersam...Hm, blev kanske lite invecklat men ni förstår säkert hur jag menar
    Grått har nog aldrig varit uppe, blått har bara någon nämnt och jag har inte hört det från nån annan men grönt har flera nämnt. Nåja, den som lever får se :) Jag vill ändå inte ha grönt, även om blått skulle vara intressant.

Min butik har (haft) ljusrosa, mörkrosa, brun, svart, hallonröd och lila.
  • snigelina
    0Love0 skrev 2007-09-11 16:59:00 följande:
    Kläderna med elefanter på har dom slutat sälja dom=(?
    Japp, nu är det väl ugglor istället?
  • zasata

stjärnkläderna finns det kvar i massor i göteborg och overall med moln med.. för dom som vill veta..

sen såg jag även att kappahl fått in kläder med stjärnor köpte ett par jätte mysiga pluch (eller heter det sammet) byxor där för 80kr. skall ge er en bild sedan!

• Disan

(Har aldrig varit inne på denna tråd förut, så HEJ alla som hänger här!!)

Älskade elefanterna!! Trist att de försvann, men som sagt, ugglorna har ju kommit för att stanna istället och de fungerar perfekt tillsammans med elefanterna, om man köpte elefanter som var för stora, som jag gjorde.

Bara älskar Lindex barnkläder, billiga och såå söta!!!

• Ior79

Har inte läst hela tråden, jag verkligen älskar Lindex kläder. Köpte nu sist en så go tröja till tjejen!! Brun med mudd. De har verkigen fina/tuffa kläder!
    Såg nu med att man kan hadle online med, har kanske funnist en tid...hänger inte med =)

?:*¨¨*:?.(¯`°?.¸ ♥ Mamma till världens goaste tjej!♥ ¸.?°´¯)?:*¨¨*:?.
  • Disan

Åhh, onlineshopping! Hade heller ingen aning! Fast då missar man ju det mysiga med att gå runt i butiken och jämföra vad som passar till vad och känna på alla tyger...

Ior79 skrev 2007-09-11 17:20:05 följande:
    Har inte läst hela tråden, jag verkligen älskar Lindex kläder. Köpte nu sist en så go tröja till tjejen!! Brun med mudd. De har verkigen fina/tuffa kläder!Såg nu med att man kan hadle online med, har kanske funnist en tid...hänger inte med =)
  • lollypop
    Disan skrev 2007-09-11 17:22:25 följande:
    Åhh, onlineshopping! Hade heller ingen aning! Fast då missar man ju det mysiga med att gå runt i butiken och jämföra vad som passar till vad och känna på alla tyger...
    Onlineshopen har ändå inte allt. Men det kan ju vara ett alternativ
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Myslan me Zac

En sån molnoverall i fleece hade min dotter som är 9 år när hon var 3 månader. Tänk allt går igen .

• Disan

*skyndar att kolla in sidan och vad de har att erbjuda*

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)