• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Disan
    Ior79 skrev 2007-09-11 17:37:45 följande:
    Såg en jättetuff jacka till lillan i en H&M affär. Hittar den inte på nätet...Vilken vinterjacka ska ni köpa tillera små??
    Vi har köpt en overall, eller ja, min mamma har köpt i present till lilltjejen (2,5 månad gammal nu). Kommer väl inhandla något annat också, kanske, om man blir riktigt kär...
  • teambe

Velourbyxorna ta 3 betala för 2? Var runt i hela Gbg idag för att hitta ett par bruna i 92 och ett par i 98, men icke. Vet ni om de kommer in? Blir kläder bara slutsålda sådär?

• ellinorsmama

Har köpt två par velour hängselbyxor, jättefina.
    Ett par att använda nu och en storlek större att växa i under vintern.

Paret som används nu var dock några centimeter för långa, så det löste jag med att sätta i resår i benslutet, så nu sitter de perfekt. Och sen när lillan växer lite till då tar jag ut resåren.

• Selmas
    ellinorsmama skrev 2007-09-11 18:26:06 följande:
    Har köpt två par velour hängselbyxor, jättefina.Ett par att använda nu och en storlek större att växa i under vintern.Paret som används nu var dock några centimeter för långa, så det löste jag med att sätta i resår i benslutet, så nu sitter de perfekt. Och sen när lillan växer lite till då tar jag ut resåren.
    Jag har oxå köpt ett par att växa i så jag funderar med på att sätta i resår för de va lite långa i benen nu men jösses så härliga för barnen att ha nu när hösten kommer
    Undrens tid är inte förbi!
  • snigelina
    Selmas skrev 2007-09-11 18:29:31 följande:
    Jag har oxå köpt ett par att växa i så jag funderar med på att sätta i resår för de va lite långa i benen nu men jösses så härliga för barnen att ha nu när hösten kommer
    Hm.. Jag får nog köpa ett par till helt enkelt. Gaaaah! Jag som inte skulle ner till Lindex mer denna veckan och pengarna är slut på mitt busskort. Får bli en promenix.. Vad ska jag göra med paret vi har då? Har tagit bort lapparna, dumt nog.

Vad har ni köpt för storlek till era barn och hur långa är barnen?
  • gosmamman

Jag såg velourhängsel byxorna, jätte fina men 86 e för stort för minstingen och dom som fanns i 104 skulle jag aldrig sätta på min 4åring, snacka om att hon skulle se ut som en jätte baby. Skulle inte anv till barn större än stl 92.

Jag har också funderat över velor byxorna för större barn på "ta3bet2" om dom tar in fjutt lite för jag har kollat i minat 4 olika lindex affärer och jag har bara sett 1par mörkrosa och 1par bruna, det är allt.
    Hoppas dom är på ingång.

Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
  • 0Love0
    snigelina skrev 2007-09-11 17:13:39 följande:
    Japp, nu är det väl ugglor istället?
    Jaha vad synd
  • Morty
    gosmamman skrev 2007-09-11 18:58:14 följande:
    Jag såg velourhängsel byxorna, jätte fina men 86 e för stort för minstingen och dom som fanns i 104 skulle jag aldrig sätta på min 4åring, snacka om att hon skulle se ut som en jätte baby. Skulle inte anv till barn större än stl 92.Jag har också funderat över velor byxorna för större barn på "ta3bet2" om dom tar in fjutt lite för jag har kollat i minat 4 olika lindex affärer och jag har bara sett 1par mörkrosa och 1par bruna, det är allt. Hoppas dom är på ingång.
    bruna och cerisa har funnits ett tag nu så det är säkert därför det är utgallrat. Svarta och lila är på ingång om de inte redan packat upp dem.
  • gosmamman
    zasata jag brukar inte gilla kappahls barnkläder men dom byxorna var ju jätte fina
    Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)