• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tyvärr finns det så gott som aldrig nåt i 80-86 på pop outlet. Tror det är den mest populära storleken... Det finns mycket upp tilll 62-68, och sen mycket från 92 och uppåt... Men man hoppas ju alltid! Blev dock en body, byxor och sen funderade jag länge på en fin skjorta men jag lämnade den.
    Sen köpte jag vantar till min kompis bebis som kommer i januari (så himla gulliga) och tossor med windstopper till Milo för det var så sjuttsingens kallt ute och han bara sparkade av sig skorna hela tiden.

På lindex var det riktigt dåligt med kläder som vanligt. Man tycker ju liksom att man har sett allt förr... Ha ha, kan det vara den här tråden som är boven i dramat kanske?

• solida

Maj bebis 07 skrev 2007-11-27 19:59:34 följande:

Ja öppna ett PoP outlet i Göteborg oxå!!! Har varit ett par gånger i Barkarby och man fyndar inte alltid men ibland. Senast var jag jättenöjd med en vinteroverall i förra årets modell (spelar ju ingen roll) för bara 345:-. Såg en fin tunika på Lindex flick baby idag i orange och rosa med hjärtan, ser den inte i webshopen än... Såg också att luftballongmotivet nu fanns som hjälmmössa för de allra minsta . Supersöt.
    Ja, visst var mössan otroligt söt??!!! Jag ville så gärna att den skulle finnas upp i stora storlekar. Men men, de tycker nog inte att man behöver hjälmmössa efter stl 62.
  • solida
    Line80 skrev 2007-11-27 20:04:31 följande:
    här är den vändbara tröjan jag såg för ett par dar senwww.lindex.se/Products/Product.aspx&s...verkligen 90-tal för mej
    Hi hi, den såg jag idag. Brings back memories... Jag är inte heller vidare förtjust kan jag säga. Sen är det ju inte snyggt när den är sådär bullig heller... (hur gör man en smiley som kräks???)
  • solida
    Line80 skrev 2007-11-27 20:07:21 följande:
    jag tycker det va trist att mössan va så stor.. dottern hade nog velat ha en till dockan 
    Men hur liten är dockan då? Den fanns ju i 50/56... Fast det är nog lite stort på dockor kanske...
  • solida
    Line80 skrev 2007-11-27 20:09:15 följande:
    nej hade den inte varit "fodrad" så hade den inte väckt mina otäcka minnen till liv klicka på den glada gubben om du vill göra andra smilysar  (kanske bara går om man e plus-medlem?)
    Hmm. Jaha, plusmedlemmar har ensamrätt på att uttrycka varierade känslor verkar det som... Men då vet ajg iallafall att det inte är jag som är helt efter. Jag har undrat ett tag nu hur man gör de där olika sorterna...
    Jag kan ju bara och

OT!!!!!
  • solida

Jag tror det kommer att komma mycket grått framöver. Det är ju "hett" på vuxenkläder. Dock önskar jag att det fanna lite mer färgglada barnkläder. Men det kanske kommer framåt våren...

De här byxorna är så himla fina!! De skulle jag vilja ha till Milo på julafton, men de fanns bara upp till stl 68...

www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx

• solida

Nu har jag äntligen hittat kläder till Milo för julafton!!

Det blev byxor från hm och body från lindex. Byxorna är jeans med jättefina hängslen och rutigt foder. Ska lägga in i bildtråden (eller en länk så nån annan kan lägga in den ).

• solida
    lollypop skrev 2007-11-28 12:54:13 följande:
    solida:Jag la in din bild i bildtråden! Hoppas det var OK!?Sååå fin han är, din lille gosse!!!
    Tack så hemskt mycket!
    Ja, visst är han fin..?? Jag har ju letat efter bra byxor som man även kan ha andra dagar än julafton och de här kändes perfekta! Tar man bort hängslena blir det ju jeans fast med lite rutigt foder som pricken över i.
  • solida
    lollypop skrev 2007-11-28 12:54:13 följande:
    solida:Jag la in din bild i bildtråden! Hoppas det var OK!?Sååå fin han är, din lille gosse!!!
    Förresten så passade ju de gröna me&i-brallorna perfekt i nyans med den lila snigelbodyn! Jättefint!
  • solida

Triss i Damer skrev 2007-11-28 15:35:37 följande:

Mini grynet: Jo jag vet vilken du menar. Har sett på flera hm i stockholm. Har själv köpt till dottern. Supet sött. Däremot så är hänglerna lite dumma eftersom det inte går att spänna åt dom. Men i övrigt så är det ett favoritplagg här
    Ja, det var samma på de jeansen med hängseln jag köpte till milo idag... Konstigt att man inte gör hängslena med spännmöjlighet. Får väl sätta en säkerhetsnål i dem tills de är lagom stora.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)