• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-11-21 12:33:04 följande:
    Dom såg jag på rea 39:- i "min butik igår Hängde bara ett enda par... Storl. 86.
    Vart är din butik? Ska du dit igen snart?? (vet att man inte får efterlysa grejer men... )
  • solida
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:36:29 följande:
    velourbyxor finns i större stl i brunt, cerise o lila fast de har dragsko i midjan. Vet ej om det finns fler fäger men de jag nämnt har iaf min flicka o jag såg dem i butik senast igår.
    De finns i svart också.
  • solida

mollan nu skrev 2007-11-23 11:01:16 följande:

såg nya byxor på t3b2 i går, vanliga jogging men mudden i midan var sån man viker dubbel. Inga veluorisar alls! Hoppas verkligen inte de byter ut dem mot joggingen för det tycker jag e såååå fult. Tur jag beställt massa fin velour och att sy egna byxor av
    Finns en bild på Milo i de byxorna i bildtråden... La in i tisdags...
  • solida

Idag blev jag sist i världen med att köpa snigeltröjan. 39 kronor på rean, och i rätt stl. Det var ju bara att slå till!
    Nu blir Milo ännu snyggare än han redan är.
    På flickavdelningen hade de ett nytt grönt velourset som var fint men med ett lite fånigt tryck på både byxa och munkjacka. Annars hade jag köpt det, väldigt mjukt och skönt.

• solida
    Peak skrev 2007-11-24 14:11:47 följande:
    bodyn eller tröjan? tröjan kostade ju 99 kr - jag fick betala fullpris!!
    Nej här kostade den bara 39! Fanns bara en kvar, och det var stl 86! jippie!
  • solida
    Peak skrev 2007-11-24 14:14:35 följande:
    för tröjan med lång ärm? Det var ju den jag ville ha i 86, fick ta 92 för det var det minsta.Bodyn kostade ju 69 - var det inte den då?
    Nej, fortfarande tröjan... jag kan fotografera den om du inte tror mig...
    Bodyn har de inte fått in på min lindex ännu... Men jag ville hellre ha tröjan så jag är glad.
  • solida
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-11-26 13:30:48 följande:
    Har ni sett tomtepyjamasen? www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Fast velour är väl inte så kul att ha som pyjamas sen?Tycker Åhlens verkar smartare då som mam kan använda som riktig pyjamas sen ocksåwww.ahlens.se/mode/baby_jul_07/ Scrolla ner och fastna inte på barbapappakläderna nu!
    Det där barbapappa-mjukissetet var ju hur fint som helst!!!! Det ska jag önska mig till Milo i julklapp/födelsedagspresent. Om det inte är små i storlekarna förstås...

Snart ska jag iväg och starta julklappsshoppingen! Jättehärligt, jag älskar att köpa presenter och fundera ut grejer som passar.

• solida

Det blev lite lindex-shopping för mig idag med...
    Köpte molnmockisarna. Men jag tycker det är dåligt att man inte kan prova dem utan att bryta "plomberingen". Nu satt de perfekt, så jag skulle nog ändå inte lämna tillbaka dem men jag vet inte...

Sen köpte jag en jättefin ljusblå body i stl 56 till min kompis som får barn i januari. 29 kr på rean!

Och så blev det läppglans till mig.

Tror jag ska köpa de rödrutiga byxorna också... Fast de verkar så smala, hur tycker ni att de sitter på era barn? Milo är inte direkt tjock men inte heller nån "smalis"...

• solida
    IssaPissa skrev 2007-11-26 17:25:19 följande:
    Balongbyxorna och bodysarna som flera av er köpt i två-pack, upp till vilken storlek finns dessa?
    Jag tror de är upp till 86 el 92.
  • solida

Jag ska åka till Barkarby och gå på POP outlet nu... Hoppas de har fått in nåt bra. Ska lyxshoppa lite, för mig är det lyx bara att ha pengar över till shopping öht.

Ska kolla in lindex i Barkarby också, jag tycker inte de brukar ha så mycket där men man vet ju aldrig...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)