För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

mollan nu skrev 2007-11-23 11:01:16 följande:
Idag blev jag sist i världen med att köpa snigeltröjan. 39 kronor på rean, och i rätt stl. Det var ju bara att slå till!
Nu blir Milo ännu snyggare än han redan är.
På flickavdelningen hade de ett nytt grönt velourset som var fint men med ett lite fånigt tryck på både byxa och munkjacka. Annars hade jag köpt det, väldigt mjukt och skönt.
Det blev lite lindex-shopping för mig idag med...
Köpte molnmockisarna. Men jag tycker det är dåligt att man inte kan prova dem utan att bryta "plomberingen". Nu satt de perfekt, så jag skulle nog ändå inte lämna tillbaka dem men jag vet inte...
Sen köpte jag en jättefin ljusblå body i stl 56 till min kompis som får barn i januari. 29 kr på rean!
Och så blev det läppglans till mig.
Tror jag ska köpa de rödrutiga byxorna också... Fast de verkar så smala, hur tycker ni att de sitter på era barn? Milo är inte direkt tjock men inte heller nån "smalis"...
Jag ska åka till Barkarby och gå på POP outlet nu... Hoppas de har fått in nåt bra. Ska lyxshoppa lite, för mig är det lyx bara att ha pengar över till shopping öht.
Ska kolla in lindex i Barkarby också, jag tycker inte de brukar ha så mycket där men man vet ju aldrig...