• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    Sammet skrev 2007-09-06 14:36:38 följande:
    Jo... lite...Och jag försöker igen: Den gröna äppeltröjan är ju i eco-bomull, det är bra tycker jag! Finns det fler kläder som är i eco-bomull?
    Har inte kunnat se nån äppeltröja, men det låter ju spännande!
    Vet ej om de har fler kläder i eco-bomull heller. Men det är väl inte helt omöjligt!?
    Tycker fler och fler affärer har mer och mer av det!
  • solida

Sammet> Jag såg en JÄTTEFIN bodysuit i ekobomull idag, jag var på vippen att köpa den, men sen blev jag lite tveksam på om det var en pyjamas...? Jag vill ju inte att han ska gå i pyjamas hela dagarna...

• Line80
    R Mutt skrev 2007-09-06 14:39:36 följande:
    Tycker att denna molnoverall är underbar och skulle vilja tipsa om den i min blogg. Men då jag inte köpt någon själv (min son är för stor) kan jag ionte ta kort på den.Är det någon som tagit ett foito (utan barn i) och vill låta mig kopiera detta?
    var det inte nån i shoppingtården som sa att det va ok? kolla där är säker på det
  • lollypop
    R Mutt skrev 2007-09-06 14:39:36 följande:
    Tycker att denna molnoverall är underbar och skulle vilja tipsa om den i min blogg. Men då jag inte köpt någon själv (min son är för stor) kan jag ionte ta kort på den.Är det någon som tagit ett foito (utan barn i) och vill låta mig kopiera detta?
    Jag har en bild i mitt galleri, men den är med TVÅ overaller
  • LillaG

HAHA

Kolla på den här tråden först nu... 34 sidor!!! 

Nån som vill sammanfatta

Hoppas för övrigt att jag har en molnoverall hemma till I idag som maken hämtat.

/Bär mitt solsken Isac ♥ 0607
  • Vilmas Mamma
    solida skrev 2007-09-06 14:40:49 följande:
    Sammet> Jag såg en JÄTTEFIN bodysuit i ekobomull idag, jag var på vippen att köpa den, men sen blev jag lite tveksam på om det var en pyjamas...? Jag vill ju inte att han ska gå i pyjamas hela dagarna...
    Gröna grodor?
    Den har jag som pyjamas...
    *~Vilma & Edvin~*
  • siciliana
    BlygTjej skrev 2007-09-06 14:30:46 följande:
    Siciliana: Hur stor är din dotter/son?
    [/citat]

Han var 69cm och 8.6kg sist vi mätte, det var två veckor sedan. Men han drar 74 på de mesta kläder även om han får plats i en 68 med.. Fast då är det lite tajt.
    Mollymajs skrev 2007-09-06 14:33:04 följande:
    [citat]
    Någon skrev idag på fm o o byta en stjärnbody som tappat färg. Skrev om det även igår. ja nämnde då att ja hade en blommig body som tappat all den röda färgen vid 1.a eller 2.a tvätten den köptes i våras nån gång me nhar inte använt den mer en 2 ggr max. Jag tog med den till Lindex idag för o höra om den skulle bli så. Jag fick pengarna tillbaka direkt. De hade visserligen inte fått in reklamationer på den innan men s åskulle det inte va. Det bästa av allt är att den var i stl 74 som tjejen växt ur för ett tag sen och nu kunde ja köpa en fin klänningstunika i 86 istället Inga problem alls att reklamera.
    Det var bl.a jag som skrev. Vad bra att du fick byta, då ska ja helt klart gå tillbaka med min med!
  • solida

Vilmas mamma> Jag vet inte om det var grodor, tror den var precis nyinkommen, den var knappt uppackad från lagret än. Men den var vit med några gröna grejer på, kan ha varit grodor... Och så hade den knappar högst upp i halsen.

• siciliana
    BlygTjej skrev 2007-09-06 14:30:46 följande:
    Siciliana: Hur stor är din dotter/son?
    [/citat]

Han var 69cm och 8.6kg sist vi mätte, det var två veckor sedan. Men han drar 74 på de mesta kläder även om han får plats i en 68 med.. Fast då är det lite tajt.
    Mollymajs skrev 2007-09-06 14:33:04 följande:
    [citat]
    Någon skrev idag på fm o o byta en stjärnbody som tappat färg. Skrev om det även igår. ja nämnde då att ja hade en blommig body som tappat all den röda färgen vid 1.a eller 2.a tvätten den köptes i våras nån gång me nhar inte använt den mer en 2 ggr max. Jag tog med den till Lindex idag för o höra om den skulle bli så. Jag fick pengarna tillbaka direkt. De hade visserligen inte fått in reklamationer på den innan men s åskulle det inte va. Det bästa av allt är att den var i stl 74 som tjejen växt ur för ett tag sen och nu kunde ja köpa en fin klänningstunika i 86 istället Inga problem alls att reklamera.
    Det var bl.a jag som skrev. Vad bra att du fick byta, då ska ja helt klart gå tillbaka med min med!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)