• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-06 16:23:58 följande:
    snart ska jag åka å hämta den fina moln overallen.. kommer bli min för endast 139:-snacka om gratis
    Varför det om jag får fråga ?!?

de rutiga byxorna är verkligen fina!!! Var också och kände på dem men de fanns bara i stl 68 kvar .
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Mollymajs

Man behöver inte batala frakt om man hämtar det i en butik. Man får betala 15 kr extra tror ja det är för administartionen men inte mer Värt pengarna om man inte hittar det man vill ha i en butil o verkligen vill ha. Kostar ju även o åka runt o leta

Line80 skrev 2007-09-06 16:19:14 följande:
    sista där va sjukt snygga.. varför finns dom inte i 86 eller 92.. surar
    Ja visst är dom Om jag inte hittar dom nästa gång ja är på Lindex beställer ja de istället o även äppetröjan Min fisa kan precis nu börja ha 80 ibyxor men i tröjor köper ja faktiskt ofta 86. tunikan med hängslen ja länkade till köpte ja faktiskt i 92 men ska ha body eller tröja under.
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-09-06 16:32:25 följande:
    Varför det om jag får fråga ?!?de rutiga byxorna är verkligen fina!!! Var också och kände på dem men de fanns bara i stl 68 kvar .
    varför ang vad?

jag hittade rutiga byxorna på stora tjejsidan så dom ska jag köpa till dottern.. tror dock att dom blir för tjejiga till sonen men dom på babysidan såg ju mera unisex ut.. synd!
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-06 16:36:47 följande:
    varför ang vad?jag hittade rutiga byxorna på stora tjejsidan så dom ska jag köpa till dottern.. tror dock att dom blir för tjejiga till sonen men dom på babysidan såg ju mera unisex ut.. synd!
    Glömde jag säga det Jag menade varför du bara betalar 139:- förståss! (Inte varför du snart ska åka och kköpa den fina molnoverallen *asg*)

Kollade upp: det kostar endast 19kr att få paketet leverarat till närmaste Lindex - HELT klart värt det om man får den storleken man vill ha!!
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • jojoa75

JA!!!
    Det blev ju lite Lindex shopping idag...........

Sista molnoverallen i strl 80 (på Väla iaf)
    Ursnygg brun kappa
    Bruna plysch-hängslebyxor
    o till sonen ett par mysisbyxor....

Eg tror jag att den blir för liten till henne (molnoverallen) när det väl är så kallt ute att jag kan ha den på henne, men jag sparar den ändå, vill ju så gärna att hon ska ha en!! Har inte tagit av lapparna dock, man kanske kan göra sig en hacka sen om den blir för liten när det är dax att använda den....

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • Line80
    Linn och Robin skrev 2007-09-06 16:39:56 följande:
    Köpte finfina koftan från Lindex till Gabriel, (mössan är även därifrån).
    åhh guuud så fin
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-09-06 16:39:44 följande:
    Glömde jag säga det Jag menade varför du bara betalar 139:- förståss! (Inte varför du snart ska åka och kköpa den fina molnoverallen *asg*)Kollade upp: det kostar endast 19kr att få paketet leverarat till närmaste Lindex - HELT klart värt det om man får den storleken man vill ha!!
    jasså haha.. kunde jag ju listat ut.. jag har 30% rabatt på valfritt barnplagg
  • jojoa75
    Linn och Robin skrev 2007-09-06 16:39:56 följande:
    Köpte finfina koftan från Lindex till Gabriel, (mössan är även därifrån).
    aaaaweee, vilken söt kille!!!
    Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • Linn och Robin
    Line80 skrev 2007-09-06 16:43:18 följande:
    åhh guuud så fin
    Köpte även en riktigt fin body, men kunde inte hitta den på hemsidan.
    Ligger inte allt ute där eller?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)