• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • maruttan
    Linn och Robin skrev 2007-09-06 16:39:56 följande:
    Köpte finfina koftan från Lindex till Gabriel, (mössan är även därifrån).
    Sööööt kille!! Var är mössan ifrån? Den var ju jätte tuff!!

Måste nog ta mig till Lindex en sväng imorgon och spana lite efter de hängselbyxorna i velout! Sååååå snygga ju!!
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • charmmiss

maruttan, mössan var ju oxå därifrån

köpte sådana rutiga byxor innan sommar till dottern, de var inte exakt likadana, (snyggare:) men nu när det är dags att använda dem är de för korta, typiskt, syr kanske dit mudd nedtill.

• Linn och Robin
    maruttan skrev 2007-09-06 16:50:07 följande:
    Sööööt kille!! Var är mössan ifrån? Den var ju jätte tuff!! Måste nog ta mig till Lindex en sväng imorgon och spana lite efter de hängselbyxorna i velout! Sååååå snygga ju!!
    Mössan är även den från Lindex så du kan gott åka till Lindex hihi! Där hittar du massvis, såg en annan fin body (både röd och blå) med stjärnor på. Riktigt snygg, men sambon gillade inte den, så de fick bli en annan istället
  • maruttan
    charmmiss skrev 2007-09-06 16:52:30 följande:
    maruttan, mössan var ju oxå därifrån köpte sådana rutiga byxor innan sommar till dottern, de var inte exakt likadana, (snyggare:) men nu när det är dags att använda dem är de för korta, typiskt, syr kanske dit mudd nedtill.
    Toppen!! Har du köpt den oxå nu eller var det länge sen? Tänkte om den finns i butik nu?
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • MissJO

shit- denna tråden är det full fart i hehe

♥ *Théa* ♥
  • solida

Jippie! Endast en overall kvar, och i stl 80! Så nu har jag bytt...

De där rutiga byxorna, fast hängslebyxor, var jag och fingrade på idag... Så himla fina! Fanns tom i hans stl men ajg kände att jag inte ska köpa fler byxor i stl80, har hela garderoben full...

• nannis84

måste fråga ännu en sak

alla ni som köper fleece overaller till era barn som är dryga året nu i vinter.. räcker det med en sån???? behöver dom inte nåt tjockare??

• lollypop
    lollypop skrev 2007-09-06 12:56:54 följande:
    Hade det varit förra vintern så hade jag lätt kunnat använda den. Då var det så otroligt milt! Och det blev egentligen ingen riktig vinter förrens i februari.Men blir det som normalt i år, så kommer den endast nyttjas nu under hösten.Jag hade en H&M-overall till min lilla förra året. Jättenöjd!Så jag funderar på att ta en sån i år igen.Men jag tror inte att en bävernylonoverall blir för klumpig!?Det beror ju iofs på hur aktiv och rörlig hon är i sig själv!Men det är ju bara att konstatera... Vinterkläder är klumpiga
    Citerar mig själv!
  • Fialotta2

nannis84
    Vår son är 8 mån och vi kommer att ha både en fleeceoverall (molnoverallen!! ) och en "vanlig" overall. Fleeceoverallen när vi åker bil/han sitter i åkpåsen i vagnen etc och den andra när han inte är i vagnen (gissar att han kommer att vilja krypa omkring och så ute när han blir lite större). Ingen aning om hur mkt vi kommer att använda båda, men det är iaf så vi har tänkt lösa det.

• lollypop

Förra året hade jag en lurvoverall fr. Lindex + en tjockare overall fr. H&M.
    Men eftersom det var så milt förra vintern så använde jag oftast den tunnare overallen!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)