• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • BlygTjej

Finns den i alla Lindex-butiker?

Mammas ögonsten kom till världen 070130
  • lollypop
    kidA skrev 2007-09-06 13:41:28 följande:
    åhhh söt!jag är helt såld på deras overaller i år. tycker aldrig de haft ngt av intresse förut men NU...den grålurivga med äppletryckfoder funderar jag oxå på nämligen. den hade dessutom ett stort L på bröstet. L som i Love (min son)
    Ah ja, förra årets MOLO-kopior va inte fy skam
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • skrattmaja
    FrökenFreja skrev 2007-09-06 13:26:49 följande:
    Ugglemössan hade jag också tänkt köpa, men den var slut :(
    vad dumt, jag har bestäält via nätet och sedna hämtr ut i butik, så jag hoppas att den kommer..... det var vissa strolekar som var slut, vet ju inte hur stor din lilla är!Generad
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • kidA

jag kanske inte kollade då iofs eftersom min andra son då skulle bli 1 o jag inte ville ha en fleeceoverall då utan ngt rejälare.

kolla in: kboys.se / agge.se
  • okptr
    maadicken skrev 2007-09-05 23:05:28 följande:
    kikar in här  jag börjar oxå bli lite frälst i Lindex.var på stan idag och såg dom jättefina bodysarna och byxorna med stjärnor, men fattig som jag är så tänkte jag att "dom finns väl kvar ett tag till". men efter att ha läst här så börjar jag fundera...var inne på hemsidan nyss, och där kunde jag inte hitta varken body eller byan. inte är dom väl slut redan??  dom måste väl ha missat att lägga in dom eller nåt, eller ser jag dåligt??jag åker till stan i panik imorron!!
    "Stjärnklädern" finns visst på hemsidan - www.lindex.se/Products/ProductCategoryStartPage.aspx&subid=907661
  • Line80

jag är så överlycklig, har ringt å lagt undan en molnoverall så nu har jag med garanterat en!

• Line80

vem var det som tipsade om ett fleece set förresten, skulle vilja veta pris på det om det ingick byxor å tröja eller om man köper separat?

• solida

Line80> det var jag! Det kostade nog 199 tror jag... Eller nu kanske jag blandar ihop det. Men det var iallafall både byxor och tröja och det verkade jättebra!

• Line80
    solida skrev 2007-09-06 14:13:54 följande:
    Line80> det var jag! Det kostade nog 199 tror jag... Eller nu kanske jag blandar ihop det. Men det var iallafall både byxor och tröja och det verkade jättebra!
    tackar för snabbt svar 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)