• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lilllinda

Pochahontas; kikade in till dig, du har bra smak! Vi brukar tydligen handla tyger på samma ställe Glad

• Sötastistan

hej alla idag har vi handlat julkläder! Blev den svarta skjortan med silvriga ränder från lindex och en mörk röd slips och beiga manchester byxor från fix(lindex). Vinzent kommer bli såå fin-) Använde dessutom min kupong köp 400 kr betala 300 för min räckte ända till 2 december jag ar tydligen en som fått "fel" datum..

En fråga vet någon om man vill ha bruna veluor byxor med puff därnere o de inte finns på ens lindex kan man få det skickat från andra lindex? Nån som vet något lindex som har bruna i stl 92???

• lilllinda

Var bara tvungen att beställa den nya bodyn med stjärnor när den blev så superbillig med koden! Så bra med rabatter!

• lilllinda
    Sötastistan skrev 2007-11-29 16:27:19 följande:
    hej alla idag har vi handlat julkläder! Blev den svarta skjortan med silvriga ränder från lindex och en mörk röd slips och beiga manchester byxor från fix(lindex). Vinzent kommer bli såå fin-) Använde dessutom min kupong köp 400 kr betala 300 för min räckte ända till 2 december jag ar tydligen en som fått "fel" datum.. En fråga vet någon om man vill ha bruna veluor byxor med puff därnere o de inte finns på ens lindex kan man få det skickat från andra lindex? Nån som vet något lindex som har bruna i stl 92???
    Det kostar 50 kr att skicka varor mellan butikerna numera, det fick jag iaf besked på. Maila el ring kundtjänst så hjälper de dig leta upp de plagg du vill ha!
  • lilllinda

Glömde, jag såg inga på det Lindex i Helsingborg jag var på häromdagen

• FrogLeg

Jag gillar den men de skulle nog inte vara de första jag skulle köpa just nu Är de på baby? Jag och min stora dotter var på Lindex förra veckan och vi såg ett set på baby med tröja o tights som hade tryck med regnbågar o luftbalonger "samma" motiv som den på din bild. De var lite gulligt konstaterade vi Tyvärr har jag ingen bebis som jag kan köpa de till längre... Får allt som oftast handla på flick till lillskruttan nu.

softsofie skrev 2007-11-29 17:04:41 följande:
    vad tycker  ni om denna ?jag kan inte betämma mig om jag tycker dne är snygg eller ful.nån som sett den i verkligheten?
    www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
  • Millami

hallåj
    så denna tråd under forumen å MÅSTA bara kika in...älskar lindex kläderna...
    kollade på den andra tråden me fotona i....å va myyyycki fina kläder ni ha köpt...

d ja reagera på e att ni har massa fina å andra kläder där i sverige mot va vi har här i finland, iallafall i vasa där vi bor...

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)